کد خبر: 161772
A

پزشکی که تصویرش در تبلیغ حجاب مترو استفاده شد: رضایت نداشتم

دکتر لعبت گرانپایه، پزشکی که تصویرش در مترو تهران برای تبلیغ حجاب نصب شده است اعلام کرد که شهرداری تهران بدون اطلاع او از تصویرش استفاده کرده است.

پزشکی که تصویرش در تبلیغ حجاب مترو استفاده شد: رضایت نداشتم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛دکتر لعبت گرانپایه، پزشکی که تصویرش در مترو تهران برای تبلیغ حجاب نصب شده است با انتشار پستی اینستاگرامی نوشت که شهرداری تهران بدون اطلاع او از تصویرش استفاده کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ متن یادداشت  لعبت گرانپایه، در ذیل آمده است: 


با سلام خدمت هم میهنان عزیزم


بعنوان یک پزشک، یک انسان و یک زن تمام تلاش من خدمت به هم نوعان و هم وطنان است، خود را همیشه مدیون باری تعالی و مدیون ملت خویش می‌دانم.

ایمانم مرا آموخته که با خلق خدا مهربان فروتن و صبور باشم. هرگز اجازه نداده ایمانم را مایه مباهات خود بدانم و دیگران را توبیخ کنم و یا #دروغ بگویم و با دروغگویان هم‌پیمان شوم.
لذا با توجه به اینکه از طریق دوستان و بیماران اطلاع یافتم که تصویر اینجانب در تبلیغات رسمی بعضی نهادها استفاده شده است، بدینوسیله اعلام می‌دارم که کلیه موارد بدون اطلاع و رضایت اینجانب بوده و تاکنون هیچگونه اجازه‌ای به هیچ فرد حقوقی یا حقیقی برای استفاده از تصویر خود را در هیچ زمینه‌ای نداده‌ام و لذا حق پیگیری قانونی برای برخورد با قانون‌شکنی و تعدی به حقوق شخصی‌ام را کاملا محفوظ می‌دانم.

۳۰۰ عمل جراحی رایگان در مناطق محروم

دکتر لعبت گرانپایه عضو هیات‌علمی و استاد دانشگاه تهران است و سابقه کاری‌اش، بیش از ۲۵ سال جراح عمومی و سرطان سینه است. این پزشک واقف و فداکار ایرانی به مدت پنج سال به همراه یک تیم پزشکی، در ۵۴ هزار ویزیت و یک هزار و ۵۰۰ جراحی رایگان در مناطق محروم کشور شرکت کرده است.

منبع:سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر