کد خبر: 181869
A

به دنبال انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم؛ مادر قمی، مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شدند

انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم به دلیل عکاسی یا فیلم برداری از وی در زمان شیر دادن به فرزندش با واکنش های فعالان مجازی روبرو شد‌. رسانه نزدیک به جریان تندرو مذهبی مدعی شد، مادر قمی، مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شده اند.

به دنبال انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم؛ مادر قمی، مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران،  انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم به دلیل عکاسی یا فیلم برداری از وی در زمان شیر دادن به فرزندش با واکنش های فعالان مجازی روبرو شد‌.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کانال الفرقان در ایتا نزدیک به جریان تندرو مذهبی مدعی شد، مادر قمی، مدیر و کارکنان درمانگاه بازداشت شده اند.

کانال الفرقان در ایتا نوشته است: «اخیرا فیلمی از عربده کشی هنجارشکن گستاخ در درمانگاهی در قم و اهانت به روحانیت و همکاری مسئولان درمانگاه با شبکه معاند مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه و ارسال تصاویر دوربین مداربسته به آن منتشر شده است.
این رسانه مدعی شد: فرد هتاک به همراه مدیر درمانگاه و کارکنان درمانگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و به دلیل همکاری با رسانه های معاند و ارسال فیلم دوربین مدار بسته برای رسانه های معاند مجوز درمانگاه باطل و مدیران درمانگاه به دستگاه قضایی معرفی شدند.»

دادستان قم: در پرونده درگیری یک خانم و فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده است

 دادستان قم ضمن تکذیب خبر بازداشت افراد حاضر در درمانگاه و طرفین دعوا گفت: در رابطه با ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی در مورد بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده.

تاکنون فردی دستگیر نشده و تحقیقات ادامه دارد. شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد

20240310_070317

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر