کد خبر: 24506
A

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار حرفه ای در قم گفت: متهمان با پرداخت چک های بلامحل به برخی از عمده فروشان و کارخانجات مواد غذایی بیش از 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در تعقیب پلیس چهار استان کشور بودند.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در قم

دیده بان ایران: سرهنگ احمد کرمی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با اجاره سوله در حاشیه شهر قم مبادرت به انجام معامله با عمده فروشان و کارخانجات موادغذایی کرده و با پرداخت چک های بلامحل کلاهبرداری می کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه با انجام اقدام های پلیسی و رصد اطلاعاتی، پاتوق متهمان و همچنین محل سکونت شان شناسایی شد و در یک عملیات به صورت غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

کرمی با بیان این که سر تیم کلاهبرداری پنج فقره سابقه کیفری و دیگر متهمان نیز هر کدام 2 و یک فقره سابقه مشارکت در کلاهبرداری دارند، افزود: این افراد در تحقیقات به بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، البرز و تبریز به صراحت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهمان با خرید محصولات به صورت عمده چک های وعده دار بلامحل شرکتی و یا متعلق به افراد حقیقی را پرداخته که در موعد مقرر چک ها برگشت خورده و متواری می شدند. در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر