کد خبر: 43883
A

محسن‌هاشمی: مخالفت فرمانداری با افزایش بیش از ۱۲.۵ درصد نرخ کرایه تاکسی‌ها

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط فرمانداری تهران از پیشنهاد فرمانداری برای افزایش حداکثر 12.5 درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی خبر داد.

محسن‌هاشمی: مخالفت فرمانداری با افزایش بیش از ۱۲.۵ درصد نرخ کرایه تاکسی‌ها

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در تشریح مصوبات شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: نخستین دستور جلسه امروز ادای سوگند محمد علی افشانی شهردار جدید تهران بود و پس از انجام مراسم تحلیف کار خود را در شهردار تهران آغاز کردند.

وی درباره رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس توسط هیات انطباق فرمانداری تهران، گفت:‌ نامه فرمانداری تهران به شورای شهر ارسال شده و این موضوع در کمیسیون حمل و نقل در حال بررسی است و در روز سه شنبه هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پیشنهاد فرمانداری تهران این است که کرایه‌ها از 12.5 درصد بیشتر افزایش پیدا نکند.

وی افزود: تخصیص پرداخت مطالبات مردم توسط شهرداری تهران یکی دیگر از دستور جلساتی بودکه امروز مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. دراین خصوص شهرداری لایحه جدیدی ارائه کرده است و تا زمانی که این لایحه ارائه می شود مقرر شد تا سه ماه آینده مصوبات شورا مبنای کار قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد:‌ در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران موضوع موزه نقاشی ایران‌دخت درودی مطرح شد که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و نهایتا با چند پیشنهاد اجرای این موزه رای آورده.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا اعضای شورای شهر در انتخاب‌های شهردار تهران دخالت کرد یا خیر گفت: قطعا ما دخالتی نخواهیم داشت و توصیه ای هم نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه تا کنون چه انتظاراتی از شورای پنجم برآورده نشده است، گفت: بهتر است در حال حاضر به این موضوع اشاره نکنیم اما آنچه مورد توجه است این است که کاملا به انتظارات اشراف داریم./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر