کد خبر: 44453
A

آموزش و پرورش تایید کرد؛ تحریک‌کننده دانش‌آموزان به عمل غیراخلاقی" معاون انضباطی مدرسه" بوده‌ است

این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیراخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری شده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.

آموزش و پرورش تایید کرد؛ تحریک‌کننده دانش‌آموزان به عمل غیراخلاقی" معاون انضباطی مدرسه" بوده‌ است

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران نسبت به آزار جنسی گروهی دانش‌آموزان، در مدرسه‌ای در غرب تهران واکنش نشان داد و گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی به مسئله تشکیل شده‌است.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ایلنا، روز گذشته پرونده‌ اذیت و آزار گروهی دانش‌آموزان یک دبیرستان غیردولتی پسرانه واقع در منطقه ۲ تهران خبرساز شد که شواهد حاکی از آن بود، یکی از مسئولان این دبیرستان، با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه‌ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

ناصر کوهستانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران) درباره این پرونده گفت: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش‌آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده‌ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولان منطقه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش‌آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیراخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری شده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران تصریح کرد: درضمن مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه، تصمیم‌گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

کوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر