کد خبر: 44553
A

اخیرا موضوع عضویت برخی افراد بدون درخواست خودشان در پیام‌رسان سروش رسانه‌ای گردید لیکن فقط مدیر این پیام رسان موضوع را تکذیب کرد در حالیکه اگر قرار است اعتماد عمومی به این پیام‌رسان‌ها ایجاد شود بایستی سازمانهای مرتبط از جمله مرکز ملی فضای مجازی وارد گود شوند و موضوع را از نظر فنی بررسی و اعلام نظر نمایند اما امروز که نیاز بیشتری به حضور این مرکز در رسانه برای توجیه افکار عمومی وجود دارد ، ظاهرا مدیران مربوطه سکوت را ترجیح می‌دهند آیا با سکوت اعتماد سازی می‌شود؟

دیده بان ایران : با توجه به انتشار برخی مطالب در خصوص پیام‌رسان‌های بومی و کاهش اعتماد عمومی به این پیام‌رسان‌ها متاسفانه مرکز ملی فضای مجازی که متولی اصلی حمایت از این پیام‌رسان‌ها می‌باشد سکوت پیشه کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

 

 اخیرا موضوع عضویت برخی افراد بدون درخواست خودشان در پیام‌رسان سروش رسانه‌ای گردید لیکن فقط مدیر این پیام رسان موضوع را تکذیب کرد در حالیکه اگر قرار است اعتماد عمومی به این پیام‌رسان‌ها ایجاد شود بایستی سازمانهای مرتبط از جمله مرکز ملی فضای مجازی وارد گود شوند و موضوع را از نظر فنی بررسی و اعلام نظر نمایند اما امروز که نیاز بیشتری به حضور این مرکز در رسانه برای  توجیه افکار عمومی وجود دارد ، ظاهرا مدیران مربوطه سکوت را ترجیح می‌دهند آیا با سکوت اعتماد سازی می‌شود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر