کد خبر: 45118
A
وکیل مدافع محمد حبیبی در گفت و گو با دیده بان ایران؛

تاج: با توجه به ارجاع پرونده آقای حبیبی به دادگاه تجدید نظر، پرونده ایشان در سیستم نیست/ نگهداری محمد حبیبی در زندان بزرگ تهران با توجه به روند پرونده، خلاف قانون است

سید حسین تاج دررابطه با آخرین اخبار و جزئیات پرونده محمد حبیبی بیان کرد: پرونده آقای حبیبی به شعبه 26 دادگاه انقلاب ارجاع شد اما متاسفانه قرار وثیقه ایشان نیز مورد تایید مسئولان دادسرا قرار نگرفت و مجداً پرونده حبیبی تعدیل به تمدید قرار بازداشت شد. پس از اعلام به قرار دوباره بازداشت، پرونده جهت رسیدگی به قرار بازداشت به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده است که متاسفانه تا به امروز در سیستم دادگاه تجدید نظرنامی از پرونده محمد حبیبی وجود ندارد.

تاج: با توجه به ارجاع پرونده آقای حبیبی به دادگاه تجدید نظر، پرونده ایشان در سیستم نیست/ نگهداری محمد حبیبی در زندان بزرگ تهران با توجه به روند پرونده، خلاف قانون است

دیده بان ایران: محمد حبیبی، عضو هیئت مدیره کانون صنفی معلمان تهران، به همراه تعدادی از معلمان و بازنشستگان فرهنگیان، ۲۰ اردیبهشت به مناسبت هفته معلم، در تجمعی مقابل سازمان برنامه و بودجه شرکت کرد. ۱۶ تن از شرکت کنندگان در تجمع از جمله محمد حبیبی بازداشت شدند، اما چندی بعد تمام بازداشت شدگان بجز آقای حبیبی با قرار وثیقه آزاد شدند.

چندی پیش نیز حسین تاج، وکیل مدافع محمد حبیبی، در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا درباره آخرین وضعیت پرونده محمد حبیبی عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان گفت: پیرو صحبت‌های قبلی که در ارتباط این پرونده داشته‌ام باید بگویم،‌ پرونده جدیدی برای موکلم تشکیل شد و بازپرس قرار صد میلیون تومانی برای آن صادر کرده بود که بعد از ارجاع از طرف قاضی دادگاه انقلاب این قرار نقض و تبدیل به قرار بازداشت شد.

 

دررابطه با آخرین اخبار و جزئیات پرونده محمد حبیبی، "حسین تاج" به خبرنگار دیده بان ایران گفت: پرونده آقای حبیبی به شعبه 26 دادگاه انقلاب ارجاع شد اما متاسفانه قرار وثیقه ایشان نیز مورد تایید مسئولان دادسرا قرار نگرفت و مجدداً پرونده آقای حبیبی تعدیل به تمدید قرار بازداشت شد. پس از اعلام به قرار دوباره بازداشت، پرونده جهت رسیدگی به قرار بازداشت به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده  است که متاسفانه تا به امروز در سیستم دادگاه تجدید نظرنامی از  پرونده محمد حبیبی وجود ندارد.

 

وی افزود: از طرفی، کماکان آقای حبیبی را در زندان بزرگ تهران نگهداری می کنند که همین مسئله با توجه به روند پرونده، اشتباه و خلاف قانون است و درحال حاضر بنده در حال پیگیری وضعیت موکلم هستم و امیدوارم به زودی با توجه به شرایط ویژه ایشان شاهد آزادی آقای حبیبی باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر