کد خبر: 115801
A

۱۹.۸ درصد کاربران ایرانی رسانه‌های اجتماعی (معادل ۱۴.۵ درصد کل نمونه) از طریق رسانه‌های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ براساس نتایج نظرسنجی، ۱۹.۸ درصد کاربران (معادل ۱۴.۵ درصد کل نمونه) گفته‌اند از طریق رسانه‌های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند و در مقابل ۸۰.۲ درصد گفته‌اند درآمدی از طریق رسانه‌های اجتماعی ندارند. کسب درآمد شهروندان از طریق رسانه‌های اجتماعی در بین زنان و مردان متفاوت است. به طوری که مردان بیشتر از زنان بیان کرده‌اند از طریق رسانه‌های اجتماعی کسب درآمد می کنند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نظرسنجی‌ مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ در مقیاس ملی انجام شده است. اطلاعات این نظرسنجی با رعایت اصول علمی و با در نظر گرفتن جمعیت ۱۸ سال به بالای کل کشور (اعم از مناطق شهری و روستایی) با تعداد نمونه ۱۵۷۰ نفر به شیوه مصاحبه تلفنی گردآوری شده است.

photo_2021-09-01_08-54-51

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر