کد خبر: 135146
A

نرم افزار شالیکوبی شالیزار یکی از بهترین راه حل های موجود جهت ساماندهی امور کارخانه های شالیکوبی می باشد. این نرم افزار با تکنولوژی روز دنیا برنامه نویسی و طراحی شده است.

دیده بان ایراننرم افزار شالیکوبی شالیزار یکی از بهترین راه حل های موجود جهت ساماندهی امور کارخانه های شالیکوبی می باشد. این نرم افزار با تکنولوژی روز دنیا برنامه نویسی و طراحی شده است. بهره گیری از اصول شی گرایی در این سیستم موجب شده تا در هر لحظه امکانات جدیدی به این نرم افزار اضافه شده و بدون تاثیر روی اطلاعات کاربران، بروزرسانی براحتی انجام شود.

نرم افزار شالیزار جهت سهولت انجام امور در کارخانه های شالیکوبی، فروشگاه ها، بازرگانی برنج، کارگاه های سورتینگ، باسکول، توزین ها، حقوق و دستمزد پرسنل کارخانه ها و کارگاه های مذکور، طراحی و توسعه داده شده است.

این نرم افزار به لحاظ رسالتی که بر عهده دارد، تنها با پیشگیری از یک اشتباه احتمالی توسط پرسنل کارخانه ها و کارگاه ها جلوی هزینه های سنگین و عواقب آنرا می گیرد. نقطه قوت دیگر استفاده از این نرم افزار، گزارشات جامع، محاسبه سریع و دقیق کارمزدهای تعیین شده و صدور انواع فاکتورها تنها با یک کلیک می باشد.

1

ویژگی های اساسی نرم افزار شالیزار به قرار زیر است:

  • داشتن لیستی جامع از مشتریان حقیقی و حقوقی بهمراه دسته بندی آنها و قابلیت ذخیره بی نهایت شماره تماس، آدرس و ...

  • داشتن گزارشات جامع از لیست معین مشتریان، با قابلیت تفکیک سازی بدهکاران و بستانکاران

  • امکان ثبت و دریافت بار شالی، ارسال به خشک کن ها (فر) و تولید محصول برنج، نیم دانه، سبوس و... (سفید کردن)

  • امکان محاسبه اتوماتیک کارمزد تبدیل با توجه به نرخ اتحادیه و تعریف توسط کاربر

  • امکان خرید محصول تولید شده کشاورز

  • دارای حق العمل کاری و فروش امانی محصول تولید شده کشاورز

  • ثبت اتوماتیک اسناد مالی در دفتر روزنامه شخص با توجه به ماهیت فاکتور صادر شده (بدهکار و بستانکار)

  • دارای انبارهای تفکیک شده و محاسبه اتوماتیک موجودی انبارها و موجودی محصول هر کشاورز

  • دارای امکانات خرید و فروش انواع محصولات. هم از موجودی انبار کشاورز و هم از موجودی انبار مربوط به کارخانه

  • دارای فاکتورهای خرید و فروش آزاد با قابلیت تعریف بینهایت محصول

  • امکان ثبت هزینه ها و درآمدهای عمومی کارخانه

  • ثبت اجناس غیر مالی (کیسه، بذر شالی و...).

  • امکانات مربوط به کارگاه های سورتینگ، سورتینگ محصولات کشاورزان و تاجرهای کارخانه

  • صدور فاکتور باسکول و توزین بهمراه اتصال نرم افزار به نمایشگر و دریافت وزن از نمایشگر به صورت خودکار

  • امور مالی اعم از: واجد مالی سیستم، عناوین بانک ها، گروه بندی عناوین، عناوین اسناد مالی، حساب های کارخانه، تعریف و اتصال به پوز فروشگاهی و صندوق، گزارش موجودی منبع مالی، دارای درگاه پرداخت (نقد، بانک، چک و انتقالات آزاد)، تراز بانک ها، تعریف و تعیین سال مالی.

  • امور چک ها: تفکیک سازی لیست چک های پرداختی، دریافتی. قابلیت آلارم موعد چک ها، امکان خرج کردن چک مشتریان، پرینت و چاپ مستقیم روی چک های قدیمی و صیادی.

  • امور حقوق و دستمزد پرسنل و کارگران کارخانه. امکان پرداخت حقوق و مساعده های دریافتی توسط پرسنل در طول ماه.

  • تعریف کاربران سیستم با چندین سطح دسترسی به بخش های نرم افزار.

  • دریافت بیلان کاری با توجه به تاریخ مشخص شده توسط کاربر.

  • دریافت گزارش تراز آزمایشی از حساب ها و اسنادها

  • دارای امکان ارسال پیامک به مشتریان بهمراه قابلیت تعریف الگوی متن پیامک توسط کاربر.

  • پشتیبان گیری اتوماتیک توسط نرم افزار

  • و امکانات بی نظیر دیگر...

2

نتیجه گیری

نرم افزار شالیزار به حدی ساده و کاربرپسند طراحی شده است که کاربران حتی بدون داشتن آموزش قبلی می توانند با آن کار کنند. ویژگی سادگی نرم افزار شالیزار به این صورت است تمامی عناوین به کار رفته مطابق با کارخانه های شالیکوبی است و کاربران این سیستم براحتی می توانند تشخیص دهند که بخش مورد نظر چه کاری را انجام میدهد.

نرم افزار شالیکوبی شالیزار تخصصی برای این کارخانه ها طراحی شده است و یکی از نیازهای اساسی آن را به نحو احسن پوشش میدهد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر