کد خبر: 97417
A

: برای اینکه بدانید کسب‌وکاری که همین ۱۱سال پیش و از یک اتاق کوچک در پشت‌بام خانه‌ای در گیشا شروع شد چقدر بزرگ شده و رشد کرده بهتر است نگاهی بیندازیم به گردش مالی روزانه آن. اگرچه کرونا باعث شد تا بخش فروش غذای اسنپ‌فود تا ۵۰‌درصد ریزش کند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برای اینکه بدانید کسب‌وکاری که همین ۱۱سال پیش و از یک اتاق کوچک در پشت‌بام خانه‌ای در گیشا شروع شد چقدر بزرگ شده و رشد کرده بهتر است نگاهی بیندازیم به گردش مالی روزانه آن.

اگرچه کرونا باعث شد تا بخش فروش غذای اسنپ‌فود تا ۵۰‌درصد ریزش کند.

اما رشد ۳۰۰درصدی بخش سوپرمارکت آن، نه‌تنها این ریزش را جبران کرده بلکه سود سرشاری را هم نصیب اسنپ‌فود کرده است. میانگین ارزش هر سبد خرید سوپرمارکت اسنپ‌فود، ۲۰۰هزار تومان و میانگین خرید هر سفارش غذای آن ۱۵۰هزار تومان است. این روز‌ها بین ۱۵۰ تا ۲۰۰هزار سفارش سوپرمارکت و بین ۴۰تا ۵۰هزار سفارش غذا در اسنپ‌فود ثبت می‌شود.

به عبارتی روزانه ۳۶میلیارد تومان فروش بخش سوپرمارکت اسنپ‌فود و حدود ۷میلیارد تومان فروش بخش غذای آن در هر روز است. بماند که اسنپ فود بخش فروش شیرینی، میوه و سبزی هم دارد که اگرچه در دوران کرونا افت زیادی کرده‌اند، اما هنوز فروش قابل‌توجهی دارند. می‌توان گفت سرویس‌های مختلف اسنپ‌فود درمجموع روزانه حدود ۵۰ میلیارد تومان فروش دارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر