کد خبر: 122433
A

نماینده اصفهان: در باره حقوق نجومی در وزارت نفت به «وزیر» نامه زدیم؛ گفتند حرف نزنید!

عباس مقتدایی نماینده اصفهان گفت: خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته، در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم نام مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان می‌گیرند را اعلام کن نه تنها این کار را نکردند بلکه می‌گویند شما سکوت کنید، آیا این درست است؟ کار‌ها را شما باید مدیریت کنید.

نماینده اصفهان: در باره حقوق نجومی در وزارت نفت  به «وزیر» نامه زدیم؛  گفتند حرف نزنید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی نماینده اصفهان نیز در مجلس در نطق میان دستور امروزگفت: آقای رئیس جمهور! آقای دکتر رئیسی! نمایندگان مردم در عین حال که کاملا متوجه هستند که جنابعالی در حال تلاش هستید اما از باب دلسوزی و از سر دغدغه هایی که دارند تذکراتی را روزانه به جنابعالی می دهند، ما نگران این هستیم که بی توجهی به تجربه های سابق باعث شود روندها تغییرات ویژه و جدی نداشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: آقای رئیس جمهور ما از وزرای شما توقع پاسخگویی، تلاش، تحرک و پیگیری مستمر داریم، آقای رئیس جمهور اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد به نظر شما آیا چاره ای غیر از استفاده از سوال خواهد بود، آیا ما چاره ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله استیضاح خواهیم داشت؟

وی بیان کرد: ما به دنبال این نیستیم که تقابل دولت و مجلس که در دوره قبلی مشاهده کردیم مجددایجاد شود اما توقع ما این است که جنابعالی به کسانی که زیر مجموعه شما هستند بفرمایید تعامل آنها با مجلس می تواند بر روند کلی فعالیت های دولت اثرگذار باشد.

این نماینده مجلس مطرح کرد: نمایندگان و ملت عزیز ما در جلسات اختصاصی با رئیس جمهور و وزرا مطالبی را مطرح می کنیم، چند نمونه را عرض کنم، درجلسه ای که مجمع نمایندگان اصفهان با آقای رئیس جمهور داشتند، مسائل فرونشست زمین را مطرح کردیم، در آن جلسه گفتیم که بی توجهی به این موضوع می تواند کل ابنیه تاریخی در اصفهان که متعلق به نسل های آینده و کل ملت ایران است را با خطر مواجه کند.

مقتدایی توضیح داد: آقای رئیس جمهور همان جا گفت دستور می دهم وزیر میراث فرهنگی به اصفهان بیاید، بیش از یک ماه از این داستان گذشته است نه آقای وزیر آمد اصفهان نه کاری اتفاق افتاد. اگر این جور باشد که وزیر به حرف رئیس جمهور توجه نکند ما چه کاری باید انجام دهیم.

وی با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران اظهار داشت: خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته است در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم نام مدیرانی که بالای 30 میلیون تومان می گیرند را اعلام کن نه تنها این کار را نکردند بلکه می گویند شما سکوت کنید، آیا این درست است؟ کارها را شما باید مدیریت کنید.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: باید برای آب فلات مرکزی، استان های مرزی و همه کشور در مجموع برنامه ریزی شود، دشمنان ما FAFT ، برجام و فشارهای گسترده خارجی را به عمل آورده اند برای اینکه درون کشور را بهم بریزند، الان بی توجهی به فریادهای کشاورزان، بی توجه به مطالبات ملی می تواند همین امر را در درون کشور محقق کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نگرانی ما این است که اولویت ها مورد توجه قرار نگیرد و نقاط قوتی که در کشور داریم، پشتیبانی ملت از دولت و نظام به نقاط ضعف تبدیل شود، باید همه دست به دست همین دهیم، ما در مرکز کشور، اصفهان همین جریان های اخیری که اتفاق افتاد بلافاصله وقتی مردم دیدند که شرایط به گونه ای است که ضد انقلاب می خواهد سوء استفاده کند کنار کشیدند الان توقعمان از رئیس جمهور تشکیل شورای عالی آب برای حل مشکلات است، امیدوارم همه عزیزان در انجام کارها موفق باشند.

 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر