کد خبر: 128156
A

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در جمهوری اسلامی برخی به جای خوابیدن سمت قبله به سمت انگلیس می‌خوابند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در این جمهوری اسلامی عامه مردم و خواص به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس می‌خوابند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: در جمهوری اسلامی برخی به جای خوابیدن سمت قبله به سمت انگلیس می‌خوابند

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: هیچ افتخاری بالاتر از پاسداری از امانت الهی نیست.

وی با بیان اینکه هیچ امانتی بالاتر از دین خدا وجود ندارد، تصریح کرد: دین خدا ناموس خدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه همه انبیاء و جانشینان پاک آن‌ها که به مقام شهادت رسیدند و شکنجه دشمن را تحمل کردند، یادآور شد: این همه پیامبران به ویژه پیامبراکرم(ص) برای حفظ امانت خدا اذیت شدند.

عبادی جایگاه دین را بسیار بالا دانست و ادامه داد: هر کسی به مقام شهادت می‌رسد هدفش در راه شهادت بودن است.

وی با بیان اینکه سپاه در صبر و استقامت به افتخار پاسداری از این امانت الهی مفتخر است، افزود: این موضوع را نمی‌توان با بیان درک کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بیان داشتند "آنچه به عنوان انقلاب، اسلام و این نهضت است کهنه شدنی نیست" اضافه کرد: از اسلام کسی دل‌زده نمی‌شود چراکه مبتنی بر دین خدا است.

عبادی با بیان اینکه باید بر مسئله تبیین تأکید شود، متذکر شد: همچنین متناسب با تبیین، تبیین صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برد دشمن با این ماهیت کثیف در این بوده که در سیستم تبلیغاتی بسیار با مهارت و کارشناسی‌ شده خود را در جایگاه ارزش‌ها معرفی می‌کند، یادآور شد: دشمن در این راستا از حقوق بشر و اقدامات انسان دوستانه صحبت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمن در صحنه میدانی از این امتیاز به صورت فنی برای نفوذ در جوامع بشری کمک می‌گیرد ولی ما نتوانستیم این واقعیت را تبیین کنیم.

عبادی با بیان اینکه دشمن جای حق و باطل را عوض می‌کند، گفت: در طول تاریخ اینگونه بوده که اهل باطل شیطنت می‌کنند و در کفر هم نفاق به خرج می‌دهند.

وی با بیان اینکه حقایق روشن، ارزش‌های والا، معجزات، کرامات و کمالات باید تبیین شود، افزود: این ارزش‌ها متعلق به ما بوده ولی دشمن آن‌ها را به اسم خود تمام می‌کند و ما از دور نگاه می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مسؤولان تأکید کرد: آمار خباثت دشمن را از بایگانی درآورید و به مردم نشان دهید.

عبادی با اشاره به جنایات آمریکا در یمن اضافه کرد: کسی نمی‌پرسد جرم یمن چه بوده که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و دشمن هر کسی را که از خانواده و ناموسش دفاع کند نمی‌پسندد.

وی با بیان اینکه دشمن برای خود حقوق بشر و حقوق کودک درست کرده است، تصریح کرد: این امر در اثر ناتوانی ما بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: در این جمهوری اسلامی عامه مردم و خواص به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس می‌خوابند.

عبادی با بیان اینکه داعش را آمریکا به راه انداخت، گفت: با این گروهک زن و بچه‌ها را کشتند.

وی پاسداری از انقلاب و اسلام را بالاترین افتخار عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: باید پاسداری همه جانبه باشد چون تهاجم همه جانبه است./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر