کد خبر: 43579
A

کاظم جلالی: اطلاعی از تشکیل حزب رهروان ندارم

تشکیل حزب رهروان در سکوت خبری دنبال می‌شود. بهروز نعمتی و کاظم جلالی از نزدیکان علی لاریجانی که به دنبال تشکیل این حزب هستند از اظهارنظر در خصوص روند تشکیل این حزب خودداری کرده و موضوع را به یکدیگر پاس می‌دهند.

کاظم جلالی: اطلاعی از تشکیل حزب رهروان ندارم

به گزارش دیده بان ایران؛ آبان ماه سال گذشته بود که خبرهایی مبنی بر تشکیل حزب رهروان منتشر شد. بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس و از نزدیکان علی لاریجانی در آن زمان از جلسه‌ای با اصولگرایان نزدیک به رئیس مجلس خبر داده و گفته بود که اساسنامه حزب هم تدوین‌شده است. 

 

علاوه بر این خبرهایی از جلسات نزدیکان علی لاریجانی با علی اکبر ناطق نوری برای تشکیل این حزب و حضور علی اکبر ناطق نوری در این حزب منتشر شد. این در حالی است که طبق شنیده‌ها، قرار است این حزب با محوریت علی لاریجانی رئیس مجلس تشکیل شود و یاران لاریجانی در حال حاضر  به دنبال یارکشی هستند و در همین راستا از بعضی اصولگرایان معتدل هم برای حضور در این حزب دعوت کرده‌اند.

 

این خبرها در حالی شنیده می‌شود که «اعتمادآنلاین» چندین بار برای کسب اطلاع بیشتر از روند کار حزب رهروان با بهروز نعمتی عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت‌وگو کرد اما او از پاسخ طفره رفت و گفت که کاظم جلالی به دنبال تشکیل این حزب است و او از روند کار خبری ندارد. جالب این است که کاظم جلالی هم در پاسخ به سؤال «اعتمادآنلاین» سکوت کرد و موضوع را به بهروز نعمتی پاس داد و گفت انتشار این اخبار «دِمده» شده است.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد حزب رهروان قرار است در سکوت رسانه‌ای تشکیل شود اما با توجه به اینکه خرداد ماه امسال عمر مجلس به نیمه خود می‌رسد، احتمالاً در آینده نزدیک از این حزب رونمایی خواهد شد.

 

 

گفت‌وگو با کاظم جلالی رئیس فراکسیون مستقلین مجلس را در این زمینه در زیر می‌خوانید؛

 

 

آقای جلالی، تشکیل حزب رهروان در چه مرحله‌ای است و چه زمانی قرار است که رسماً آغاز به کار کند؟

 

حزب رهروان کجا بوده؟ بعداً صحبت می‌کنیم...

 

یعنی شما اطلاع ندارید؟

 

من بارها توضیح داده‌ام که هیچ قدمی برنداشته‌ایم و هیچ کاری نکرده‌ایم! تشکیل حزب صحبتی بود که در فضای رسانه‌ای مطرح‌شده بود و ما هیچ اقدامی در این خصوص نکرده‌ایم.

 

اما آقای نعمتی گفته بودند که اقداماتی انجام‌شده است...

 

برو با آقای نعمتی صحبت کن.

 

یعنی تشکیل حزب رهروان منتفی شده؟

 

بنده هیچ کاری نکرده‌ام  و بارها گفته‌ام و این خبر «دِمُده» و پیش از این هم در سالنامه اعتماد منتشر شده است.

 

اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر