کد خبر: 44121
A

تاکید مهدی کروبی بر قائم مقامی منتجب نیا +متن نامه

مهدی کروبی : مطلع شدم جنابعالی در جلسات حزب اعتماد ملی شرکت نمی کنید، با توجه به جایگاه شما به خصوص قائم مقامی حزب و عدم حضور اینجانب، درخواست می کنم حضور فعال در کلیه جلسات از جمله شورای مرکزی داشته باشید.

تاکید مهدی کروبی بر قائم مقامی منتجب نیا +متن نامه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای تشیلاتی به تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ خطاب به قائم مقام خود  رسول منتجب نیا نوشته است:

دانشمند مکرم جناب آقای دکتر منتجب نیا (زید عزه)

مطلع شدم جنابعالی در جلسات حزب اعتماد ملی شرکت نمی کنید، با توجه به جایگاه شما به خصوص قائم مقامی حزب و عدم حضور اینجانب، درخواست می کنم حضور فعال در کلیه جلسات از جمله شورای مرکزی داشته باشید. به همه عزیزان سلام حقیر را ابلاغ فرمائید. به عنوان عضو کوچک جمهوری اسلامی ایران از برادران و خواهران حزب در سراسر کشور متشکرم و مطمئن باشند با تغییر شرایط فعلی و رفع حصر غیرقانونی و غیر شرعی با تمام توان برای گسترش حزب اعتماد ملی و اندیشه حزبی فراگیر تلاش می نمایم؛ زیرا مانع جدی استبداد مطلق، آراء مردم است. حافظ میراث امام، انتخابات و رأی مستقیم بندگان خداست.

وی در ادامه نامه خود آورده است: از تردید، شک و ناامیدی که بلای جان جهان سوم بوده و هست، پرهیز کنیم. به وحدت و سعه صدر عنایت نمائید و از ناامیدی دوری کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر