کد خبر: 44640
A

خاطره ای از آیت الله هاشمی: بی‌نام خمینی همه ما بی‌صلاحیتیم، چه شورای نگهبان تایید کند یا نکند

این بالاترین صحنه مظلومیت امام است که احمدی‌نژاد و دار و دسته و حامیانش می‌شوند با صلاحیت و منادی خط امام و یادگار امام می‌شود فاقد صلاحیت.

خاطره ای از آیت الله هاشمی: بی‌نام خمینی همه ما بی‌صلاحیتیم، چه شورای نگهبان تایید کند یا نکند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه آرمان در مطلبی به قلم محمد محمودی دبیر پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطره ای از رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کرد.

در بخشی از این مطلب آمده است:

دوازده بهمن ۹۴ بود که آیت‌الله هاشمی برای آخرین بار پای به مراسم سالگرد ورود تاریخی امام به فرودگاه مهرآباد گذاشت و با صریح‌ترین جملات ممکن از مظلومیت نام خمینی شکایت کرد و عاملانش را به سخت‌ترین شکل ممکن مورد شماتت قرار داد. ایراد آن سخنرانی تاریخی از سوی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی که صلاحیت ایشان برای انتخابات خبرگان تایید شده بود، با موجی از شگفتی و تعجب حتی از سوی برخی نزدیکان و مشاوران ایشان روبه‌رو شد تا جایی که می‌گفتند حالا که صلاحیت آیت‌الله برای انتخابات خبرگان تایید شده اصلا چه نیازی به این واکنش تند نسبت به عدم تایید صلاحیت سیدحسن خمینی بود؟

چند روز بعد که فرصت دیدار آیت‌الله هاشمی دست داد، ماجرای شبهه به سخنان ایشان را در دفاع از سیدحسن خمینی به محضرشان گفتم . آیت‌الله هاشمی هم در خلاصه‌ترین شکل ممکن جواب دادند: بی‌نام خمینی همه ما بی‌صلاحیتیم، چه شورای نگهبان تایید کند یا نکند! بعد هم در ادامه گفتند: این بالاترین صحنه مظلومیت امام است که احمدی‌نژاد و دار و دسته و حامیانش می‌شوند با صلاحیت و منادی خط امام و یادگار امام می‌شود فاقد صلاحیت.

امروز در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، آیت‌الله هاشمی در جوار امام با وجدانی آسوده آرمیده است ولیکن به یقین بازهم نگران مظلومیت نام خمینی است که از تحمیل امام شناسان تقلبی گرفته تا تخطئه شکوه حرمش و تخریب اهل بیتش ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر