کد خبر: 45604
A
یکی از امضا کنندگان نامه اصلاح طلبان در واکنش به گزارش روزنامه جام جم به دیده بان ایران گفت؛

جلالی زاده: برخی از افرادی که دارای تریبون هستند متاسفانه هنوز نوع برخورد و رفتار با مردم را یاد نگرفته اند/ این نامه تنها در قالب یک پیشنهاد ارائه شده است/ مذاکره را به رفراندوم بگذارید!!

دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان کُرد درباره انتقاد های وارده به نامه ای به مقامات عالی رتبه نظام بیان کرد: برخی از افرادی که دارای تریبون هستند متاسفانه هنوز نوع برخورد ورفتار با مردم را یاد نگرفته اند و به راحتی و بدون اطلاع از جزئیات ماجرا به دیگران تهمت می زنند. از طرفی این نامه تنها در قالب یک پیشنهاد ارائه شد و هیچ اجباری در اجرای آن وجود ندارد.

جلالی زاده: برخی از افرادی که دارای تریبون هستند متاسفانه  هنوز نوع برخورد و رفتار با مردم را یاد نگرفته اند/ این نامه تنها در قالب یک پیشنهاد ارائه شده است/ مذاکره را به رفراندوم بگذارید!!

دیده بان ایران: اوایل هفته جاری 100 نفراز فعالان سیاسی اصلاح طلب با نوشتن نامه‌ای خطاب به مسئولان عالی رتبه نظام خواستار بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با امریکا شدند.

پس از منتشر شدن این نامه بسیاری از فعالان سیاسی، روزنامه ها، احزاب و افراد مختلف به نقد از این اصلاح طلبان پرداخته اند.

صبح امروز نیز روزنامه جام جم، روزنامه صدا و سیما، در انتقاد از 100 نفر از نامه نگارران اصلاح طلب اظهار کرد: قطاری از اسم‌ها پشت یک نامه مشکوک. چهره‌های مشهور و گمنام در کنار هم؛ شاید نیت اصلی این بوده که عدد امضاکنندگان فقط به 100 برسد؛ تنها چیزی که در این نامه روشن نیست، آن است که چطور برخی چهره‌ها با گرایش‌های سیاسی متضاد به یک نتیجه رسیده‌اند آن هم مذاکره با ترامپ!

روزنامه جام جم همچنین این افراد اصلاح طلب را بهایی و منافق و فراری و فتنه گر واصلاح طلب نامید. همچنین صبح امروز نیز حجت‌الاسلام اشراقی نوه امام‌خمینی(ره) با اشاره به نامه برخی فعالان سیاسی به مسئولان نظام برای مذاکره با ترامپ، آن را نامه‌ای برای دعوت به ذلت و زبونی مردم ایران توصیف کرد.

 در خصوص همین موضوع جلال جلالی زاده، نماینده اصلاح طلب مردم سنندج در مجلس ششم به خبرنگار دیده بان ایران گفت: برخی از افرادی که دارای تریبون هستند متاسفانه  هنوز نوع برخورد با مردم را یاد نگرفته اند و به راحتی و بدون اطلاع از جزئیات ماجرا به دیگران تهمت می زنند.

وی ادامه داد: بنا بر گفته های امام (ره) میزان، رای ملت است. این اصلاح طلبان نیز با توجه به خواسته برخی از مردم و رفع مشکلات کنونی آن ها اقدام به نوشتن نامه کرده اند. حال با استناد به گفته امام، بنده معتقدم رفراندومی به جهت اخذ نظر مردم در رابطه با مذاکره با آمریکا برگزار شود. در صورت موافق بودن مردم این کار جهت منافع ملی و کاهش فشارات وارده بر مردم ایران اعمال شود.

 

دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرد همچنین خاطرنشان کرد: این نامه تنها در قالب یک پیشنهاد ارائه شد و هیچ اجباری در اجرای آن وجود ندارد. البته این نامه نیز می تواند منتقدینی را هم داشته باشد اما بهتر است این منتقدین به جای تهمت های ناروا، ابتدا از اهداف این نامه باخبرشوند  و سپس دست به بردن آبروی دیگران بزنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر