کد خبر: 45854
A

یکی از امضاکنندگان نامه مذاکره با امریکا: سوالات شما شبیه به سوالات وزارت اطلاعات است/ محتوای نامه مذاکره با آمریکا را قبول دارم

صادق جوادی حصار، نویسنده نامه 100امضایی در باره مذاکره با امریکا درباره این نامه توضیحاتی داده است.

یکی از امضاکنندگان نامه مذاکره با امریکا: سوالات شما شبیه به سوالات وزارت اطلاعات است/ محتوای نامه مذاکره با آمریکا را قبول دارم

به گزارش دیده بان ایران؛ اعتماد در گفت و گو با صادق جوادی حصار در این رابطه به گفت و گو نشسته است که این مصاحبه را می خوانید:

 

آیا شما نامه درخواست مذاکره با امریکا را امضا کردید؟

بله.

این نامه توسط چه کسی نوشته شد؟ زیرا نویسنده اصلی این نامه مشخص نیست و همگان معتقدند که این نامه را فقط امضا کرده‌اند.

نمی‌دانم. به من پیشنهاد شد و من آن را امضا کردم.

یعنی شما هم از نویسنده این نامه بی‌اطلاع هستید؟

بله.

چطور ممکن است!؟ یعنی شما نامه‌ای را امضا کرده‌اید که نویسنده آن را نمی‌شناختید؟ این نامه از طرف چه کسی به دست شما رسید؟ چه کسی اقدام به جمع‌آوری امضا کرد؟

سوالات شما شبیه به سوالات وزارت اطلاعات است. این مصاحبه است یا بازجویی؟ مگر من هر اطلاعی دارم باید در اختیار شما قرار دهم؟

خیر، اما یکی از وظایف خبرنگار پرسش و روشنگری است.

اگر در راستای کار خبرنگاری سوال می‌پرسید باید بگویم من مفاد نامه را تایید می‌کنم. برای من مهم نیست این نامه توسط چه کسی نوشته شده است. مفاد این نامه از نظر من راهگشا است.

اما این نامه ممکن است توسط افرادی خاص نوشته شده باشد.

بگذارید راحت بگویم. در مکتب ما بحثی وجود دارد با این عنوان که ببینید چه موضوعی گفته می‌شود نه آنکه چه کسی گفته است. اینکه کی گفته مهم نیست اما اینکه چه موضوعی مطرح شده است بسیار مهم است. ما در این نامه پیشنهادی را مطرح کرده‌ایم حال می‌توانند به این پیشنهاد توجه کنند یا آن را کنار بگذارند. ما در این نامه نگفته‌ایم که هرکسی آن را قبول ندارد عقل سیاسی ندارد یا وابسته است. صرفا پیشنهادی مطرح کردیم و بزرگان در پذیرش آن مختار هستند.

بنابراین شما از نویسنده این نامه اطلاعی ندارید؟

من اگر بدانم هم به شما نمی‌گویم اما نمی‌دانم نویسنده نامه چه کسی بوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • دهاتی

    چه خیال باطلی این 100 امضا کننده در سر می پرورانند آمریکا کی خوش عهدی کرده است که این انتظار در این آقایان ایجاد شده که با این تقاضا این دومیش باشد گردانندگان اصلی پشت پرده آمریکا دقیقا عین شیطان قسم خورده هستند تا ایران را از بین ببرند آنوقت آقایان به فکر نجات فرزندانش در آمریکا با این پیشنهاد افتاده اند

ارسال نظر