کد خبر: 46066
A

"مراقب تراژدی تکرار مدیریت احمدی نژادی باشیم"

مشکلات اخیر اقتصادی کشور باعث شده است تا گمانه زنی و پیش بینی هایی در قالب تحلیل شرایط و یا هشدار نسبت به عواقب تداوم این روند مطرح شود. هرچند عده ای سعی دارند بار اصلی مشکلات را متوجه بیگانگان و دشمنان کنند و آن را ناشی از خروج آمریکا از برجام توصیف کنند اما واقعیت آن است ریشه آن را باید هم در مدیریت برخی مسئولان اقتصادی و هم در رقابت سیاسی جریان های رقیب یافت، رقابت هایی که نمی توان آن را در قاموس انقلاب اسلامی جای داد، چرا که در قاموس انقلابیگری شیفتگی خدمت در مقابل تشنگی قدرت قرار دارد و ادبیاتی مانند رقابت سیاسی براندازانه و دولت سایه و امثالهم در ادبیات انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد و باید در نظام لیبرال دمکراسی از آن سراغ گرفت.

"مراقب تراژدی تکرار مدیریت احمدی نژادی باشیم"

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور نوشت ؛ مشکلات اخیر اقتصادی کشور باعث شده است تا گمانه زنی و پیش بینی هایی در قالب تحلیل شرایط و یا هشدار نسبت به عواقب تداوم این روند مطرح شود. هرچند عده ای سعی دارند بار اصلی مشکلات را متوجه بیگانگان و دشمنان کنند و آن را ناشی از خروج آمریکا از برجام توصیف کنند اما واقعیت آن است ریشه آن را باید هم در مدیریت برخی مسئولان اقتصادی و هم در رقابت سیاسی جریان های رقیب یافت، رقابت هایی که نمی توان آن را در قاموس انقلاب اسلامی جای داد، چرا که در قاموس انقلابیگری شیفتگی خدمت در مقابل تشنگی قدرت قرار دارد و ادبیاتی مانند رقابت سیاسی براندازانه و دولت سایه و امثالهم در ادبیات انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد و باید در نظام لیبرال دمکراسی از آن سراغ گرفت.

 

قطعا این وقایع و اتفاقات با تدبیر کلان نظام مرتفع خواهد شد، اما باید دقت داشت که این اعتراضات باعث نشود تا احمدی نژادی جدید از دل اختلافات و نابسامانی ها مجال ظهور و بروز داشته باشد. بحث بر شخص آقای محمود احمدی نژاد و دو بال همراه وی یعنی آقایان مشائی و بقایی نیست چرا که آنها نیز مانند سایر شهروندان در چارچوب قانون حق فعالیت دارند، رویکرد این مقال بر شرایط و مختصات و ویژگی ها و سبک مدیریتی دورانی است که این جریان در کشور حاکم بود و به زعم غالب کارشناسان و صاحب نظران بدترین دوره مدیریت اجرایی کشور و دوره ای مملو از تخاصمات و کشمکش ها میان نیروهای انقلاب با آتش بیاری جریان مذکور بود. تکرار آن شرایط دلخواه و مطلوب دشمنانی است که خواب سوریه را در ایران در سر می پرورانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر