کد خبر: 47180
A

دوستی: به آقای حضرتی توصیه می کنم از عزل و نصب ها و دامن زدن بیشتر به اختلافات خودداری کند / انتخابات شورای مرکزی مورد تشکیک و تردید ماست

یک عضوحزب اعتماد ملی گفت: آقای حضرتی با چه جرأتی آقای کارگر را عزل کرده و شخصی را که نه تحصیلات مرتبط با روابط عمومی دارد و نه سمتی در شورای مرکزی حزب و هیئت اجرایی داشته است، به عنوان مسئول روابط عمومی حزب انتخاب کرده اند؟!

دوستی: به آقای حضرتی توصیه می کنم از عزل و نصب ها و دامن زدن بیشتر به اختلافات خودداری کند / انتخابات شورای مرکزی مورد تشکیک و تردید ماست
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اسماعیل دوستی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره عزل و نصب های صورت گرفته در حزب توسط الیاس حضرتی، به اعتماد ملی گفت: همانطوری که قبلا هم به آقای حضرتی و دوستان ایشان توصیه کردم، بیش از این اختلاف ایجاد نکنند.
وی افزود: عزل آقای کارگر از روابط عمومی حزب اعتماد ملی توسط آقای حضرتی اصلا کار درست و به صلاحی نبود. آقای کارگر علاوه بر دارا بودن تحصیلات مرتبط با روابط عمومی، عضو شورای مرکزی حزب و منصوب آقای کروبی در هیئت اجرایی هستند. یعنی همانطور که آقای کروبی، آقای حضرتی را به عنوان عضو هیئت اجرایی حزب انتخاب کردند، آقای کارگر را نیز برگزیدند. آقای حضرتی با چه جرأتی آقای کارگر را عزل کرده و شخصی را که نه تحصیلات مرتبط با روابط عمومی دارد و نه سمتی در شورای مرکزی حزب و هیئت اجرایی داشته است، به عنوان مسئول روابط عمومی حزب انتخاب کرده اند؟!
این عضو سابق شورای شهر که تاکنون چندین بار موفق به دیدار با دبیرکل حزب اعتماد ملی در حصر شده است، تصریح کرد: به آقای حضرتی توصیه می کنم از این عزل و نصب ها و دامن زدن به اختلافات پرهیز کند، زیرا انتخابات شورای مرکزی و رأی ایشان مورد تشکیک و تردید ماست و ما منتظر اعلام نظر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر