کد خبر: 47295
A

فراکسیون امید دوشنبه آتی با روحانی دیدار می‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیات رییسه این فراکسیون به همراه اعضای هیات رییسه مجلس که عضو فراکسیون امید هستند دوشنبه آینده با رییس جمهوری دیدار می کنند.

فراکسیون امید دوشنبه آتی با روحانی دیدار می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ «سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در همین رابطه اظهارداشت: اعضای این فراکسیون در این دیدار در مورد مسائل و مشکلات کشور و راهکارهای حل آن با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس قوه مجریه گفت وگو می کنند.
نماینده مردم یزد در مجلس اظهار داشت: در این دیدار نمایندگان عضو فراکسیون امید پیشنهادهای خود را برای برون‌رفت از وضعیت موجود به رییس جمهوری ارائه می کنند و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور بررسی می شود.

**امیدواریم نتیجه دیدار تقویت تعامل با رییس جمهوری و حل مشکلات مردم باشد
همچنین علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید و عضو هیات رییسه مجلس درمورد این دیدار گفت: تاخیر زیاد در دیدار این فراکسیون با رییس جمهوری، فهرست بلندی از اولویت های مسائل کشور را برای گفت و گو پیش رو ما گذاشته است.
وی ادامه داد: امیدواریم نتیجه دیدار هفته آینده با دکتر روحانی تقویت تعامل دولت با مجلس و فراکسیون امید برای همفکری بیشتر در حل سریع تر مشکلات جاری مردم و کشور باشد.
گفتنی است محمدرضا عارف ریاست فراکسیون امید مجلس را برعهده دارد. محمدرضا تابش ، عبدالکریم حسین‌زاده، فاطمه سعیدی ، الیاس حضرتی ، مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی، بهرام پارسایی و علی نجفی خوشرودی نیز اعضای های هیات رییسه این فراکسیون هستند.
همچینن مسعود پزشکیان، علی مطهری، علیرضا رحیمی و علی اصغر یوسف نژاد اعضای فراکسیون امید هستند که در هیات رییسه مجلس حضور دارند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر