کد خبر: 47346
A

«فرید شهاب» دبیر کل حزب بیداری اسلامی شد

فرید شهاب با اکثریت آرا به عنوان دبیرکل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد.

«فرید شهاب» دبیر کل حزب بیداری اسلامی شد
به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، اولین جلسه شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی شب گذشته (چهارشنبه 27 تیرماه) برگزار شد.
در این جلسه فرید شهاب دبیر برگزاری کنگره دوم و رئیس هیئت موسس حزب به ارائه گزارشی از روند برگزاری کنگره دوم پرداخت و در ادامه نیز امیر میثم نیکفر دبیرکل سابق گزارشی از عملکرد حزب در طول 4 سال گذشته ارائه کرد.
نجاب دبیر استانهای حزب نیز طی سخنانی به ارائه گزارش از فعالیت استانها در کنگره پرداخت.  
در ادامه و طبق دستور جلسه رای گیری برای انتخاب دبیر کل و قائم مقام انجام و فرید شهاب با اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله به عنوان دبیرکل حزب بیداری اسلامی انتخاب شد.
عضویت در شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، رئیس هیئت موسس و قائم مقام دبیرکل جامعه جوانان متحد اسلامی، دبیر کمیته جوانان ستاد دکتر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲، عضو ستاد مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستای جبهه پیروان خط امام و رهبری از جمله سوابق و فعالیت های حزبی دبیرکل جدید این حزب است.
همچنین مهدی رشیدی نیز به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد.
لازم به ذکر است، تعیین معاونت‌ها و سخنگوی حزب به جلسه آینده موکول شد.
در پایان این جلسه اعضا با حضور در یادمان حزب جمهوری اسلامی و شهدای گمنان دفاع مقدس با آرمانهای شهدای این حزب تجدید پیمان کردند.
دومین کنگره حزب بیداری اسلامی پنج شنبه 14 تیر با حضور فعالان سیاسی اصولگرا در سالن شهید لاجوردی مؤسسه فرهنگی مؤتلفه برگزار شد. 
این تشکل سیاسی از سال 84 فعالیت خود را با عنوان جامعه جوانان متحد اسلامی آغاز کرده بود که با مصوبه کنگره اخیر، به حزب «بیداری اسلامی» تغییر نام داد.
این حزب در بیش از 20 استان کشور نمایندگی دارد و به گفته مسئولین آن، در آینده دفاتر نمایندگی خود را در تمام استان‌های کشور دایر خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر