کد خبر: 47599
A

کمالی‌پور: بازداشت‌های موقت و بی‌دلیل ابزاری در دست برخی از افراد شده است

نماینده مردم کرمان تاکید کرد: کسی با بازداشت موقت و دائم افرادی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، مخالفتی ندارد اما ما می‌گوییم قرار بازداشت موقت را همه جا نباید به کار برد.

کمالی‌پور: بازداشت‌های موقت و بی‌دلیل ابزاری در دست برخی از افراد شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ یحیی کمالی‌پور در موافقت با تصویب یک فوریت اصلاح ماده ۲۴۲ آیین دادرسی با بیان اینکه آنچه امروز در جامعه نیازمندیم امنیت روانی و پایدار است، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی  این ظرفیت را دارد که روح و روان مردم را به خطر بیندازد. به همان میزان برخوردهای ناصواب می‌تواند این تخریب را در جامعه به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: معیشت جزء مسائل مهم جامعه است. نگاه انسانی به این مقوله ضروریت دارد. تلاش برای حقوق مردم می‌تواند بر روحیه جامعه تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم کرمان تاکید کرد: ساماندهی حقوق کشور در زمینه دادرسی کیفری و جلوگیری از بازداشت‌های موقت بی‌دلیل که ابزاری در دست برخی از افراد شده است می‌تواند از جمله این اقدامات بیان شود.

وی تاکید کرد: کسی با بازداشت موقت و دائم افرادی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، مخالفتی ندارد اما ما می‌گوییم قرار بازداشت موقت را همه جا نباید به کار برد. لذا باید در این خصوص بازنگری صورت گیرد تا بتوانیم قانون جامع و کاملی داشته باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر