کد خبر: 47663
A

گمانه زنی های اصولگرایان/ تلاش اصلاح‌طلبان برای خروج جهانگیری از دولت به منظور آمادگی برای انتخابات

پرویز سروری معتقد است اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست‌جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت.

گمانه زنی های اصولگرایان/ تلاش اصلاح‌طلبان برای خروج جهانگیری از دولت به منظور آمادگی برای انتخابات

به گزارش دیده بان ایران؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای بیرون کشیدن جهانگیری از بدنه دولت به منظور آمادگی زودهنگام برای انتخابات بیان کرد: اصلاح‌طلبان تصمیم دارند تا با مهندسی مدیریت شده به افکار عمومی القا کنند که میان آنها و دولت فرق وجود دارد و عملا می‌خواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

وی افزود: جریان اصلاحات با جمله "تَکرار می‌کنم" رئیس دولت اصلاحات فضا را به گونه‌ای جلوه‌ دادند که گویا در عالم امکان تنها دولتی که می‌تواند مشکلات از سر راه مردم بردارند دولت روحانی است، اما امروز شدیدا به دنبال آن هستند تا برای حفظ سبد رای‌ خود مشکلاتی که به واسطه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم سنگینی می‌کند را از سر خود باز کنند.

سروری تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با یک نمایش خیمه‌شب بازی می‌خواهند پای خود را از معضلات و چالش‌های جدی کشور بیرون بکشند به همین منظور با تخریب و انتقادهای علیه روحانی می‌خواهند بگویند که با وی نیستند! اما خوب است بدانند که مردم هیچ گاه از یادشان نمی‌رود که جریان اصلاحات در کارزار انتخابات چگونه هر لحظه پیام‌های متفاوتی را برای اثبات کارآمدی روحانی و دولت یازدهم منتشر می‌کرد! چطور ممکن است در مدت زمان کوتاهی که از عمر دولت اصلاح‌طلبان می‌گذرد آنها بخواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان قدرتمندانه پای برجام ایستادند اما  امروز به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده‌اند و می‌گویند که به روحانی گوشزد کردیم که تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام نگذارد! لطفا بیایند که اعلام کنند دقیقا این صحبت‌ها را کجا گفته‌اند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تمام قوا از محوری‌ترین برنامه دولت که برجام است حمایت کردند و ما هنوز اظهارات سرمستانه آنها را امضای برجام فراموش نکرده‌ایم و این امر با سرچ ساده اینترنتی مشخص می‌شود.

سروری افزود: معتقدم که اصلاح‌طلبان با یک بازی کودکانه فضا را به گونه‌ای شکل داده‌اند که گویا  می‌خواهند جهانگیری از دولت خارج شود اما حقیقت چیز دیگری است و آنها عملا نگران هستند که با خروج جهانگیری از کابینه دولت رشته‌های محکم آنها دردولت از بین برود و در واقع می‌خواهند هم در قدرت بمانند و هم نقش اپوزیسیون را ایفا کنند اما بهتر است بدانند که این حربه‌ها نخ نما شده و افکار عمومی نیز چنین بازی هایی را نمی‌پذیرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان اذعان کرد: معتقدم که اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست‌جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت البته  بسیاری از مهره‌های اصلاح‌طلبان نقش بسزایی در حوادث 88 و وضعیت کنونی داشته‌اند از همین رو اگر شرایط به گونه‌ای باشد که گزینه اصلی آنها نتواند در مصاف رقابت حضور پیدا کند قطعا آنها از افراددیگری استفاده خواهند کرد و معتقدم که اصلاح‌طلبان  در آینده قصد دارند تا با فشار فزاینده به شورای نگهبان گزینه‌های اصلی خود را وارد میدان کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر