کد خبر: 66222
A

درخواست فرزند امام از آیت الله هاشمی چه بود؟ / چه کسانی ذهنیت مردم را نسبت به سید احمد خمینی منحرف می کردند ؟!

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۱۳۷۰ تحت عنوان سازندگی و شکوفایی در روزنوشت ۲۹ خرداد این سال می نویسد: عصر در جلسه هیات دولت شرکت کردم . نزدیک غروب، برای استفاده از استخر به خانه آمدم ولی هوا سرد بود منصرف شدم به خاطر کمر درد پزشکان توصیه به شنا می کنند شب احمد آقا (خمینی) آمد گفت ذهن خیلی از مردم را در مورد او منحرف می کنند..

درخواست فرزند امام از آیت الله هاشمی چه بود؟ / چه کسانی ذهنیت مردم را نسبت به سید احمد خمینی منحرف می کردند ؟!

به گزارش دیده بان ایران ؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۱۳۷۰ تحت عنوان سازندگی و شکوفایی در روزنوشت ۲۹  خرداد این سال می نویسد: عصر در جلسه هیات دولت شرکت کردم . نزدیک غروب، برای استفاده از استخر به خانه آمدم ولی هوا سرد بود منصرف شدم به خاطر کمر درد پزشکان توصیه به شنا می کنند

شب احمد آقا (خمینی) آمد گفت ذهن خیلی از مردم را در مورد او منحرف می کنند از من تقاضا کرد که در نماز جمعه این ذهنیت را صاف کنم. 

گفتنی است علی لاریجانی (رئیس وقت سازمان صداو سیما) هم در خاطرات پنجم مهرماه ۱۳۷۳ خود در کتاب هوای تازه  می‌نویسد: «در اخبار داخلی، موضع‌گیری و انتقاد شدیداللحن حجت‌الاسلام آقای حاج سیداحمد خمینی خبر مهمی بود. سخنان ایشان در رسانه‌های داخلی و خارجی انعکاس گسترده‌ای داشت. رسانه‌های خارجی این سخنان را مخالفت با سیاست‌های دولت آقای هاشمی تلقی کرده و روی آن داستان سرایی کرده اند. هرچند ظاهر این مطالب مخالفت با سیاست‌های دولت آقای هاشمی است، ولی نه آن طور که در رسانه‌های خارجی بزرگ شد.»

آقای لاریجانی در خاطرات یک روز بعدش هم  می‌نویسد: «آقای هاشمی قدری گرفته به نظر می‌رسید. احتمال می‌دهم به دلیل نوع موضع‌گیری‌هایی که این روزها برخی شخصیت‌ها و روزنامه‌ها درباره کارنامه دولت داشته‌اند، خوشحال نیست.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر