کد خبر: 77200
A

مدیر شبکه افق حامی معنوی مجری و مهمان های هتاک / جلال غفاری کیست؟

هشتگ «مجری شبکه افق» طی چند روز گذشته یکی از پرکاربردترین هشتک هایی است که کاربران شبکه های مجازی در این روزها از آن استفاده کرده اند. از ماجرای توهین نادر طالب زاده و صادق کوشکی در برنامه مجری پرحاشیه اش به نام امیرحسین ثابتی گرفته تا ماجرای برنامه زینب ابوطالبی که در همین چند ساعت گذشته به یکی از ترند های توییتر تبدیل شده است. اما مدیریت این مجریان شبکه مستقل افق در سازمان عریض و طویل صداوسیما با کیست؟

مدیر شبکه افق حامی معنوی مجری و مهمان های هتاک / جلال غفاری کیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ هشتگ «مجری شبکه افق» طی چند روز گذشته یکی از پرکاربردترین هشتک هایی است که کاربران شبکه های مجازی در این روزها از آن استفاده کرده اند. از ماجرای توهین نادر طالب زاده و صادق کوشکی در برنامه مجری پرحاشیه اش به نام امیرحسین ثابتی گرفته تا ماجرای برنامه زینب ابوطالبی که در همین چند ساعت گذشته به یکی از ترند های توییتر تبدیل شده است.

اما مدیریت این مجریان شبکه مستقل افق در سازمان عریض و طویل صداوسیما با کیست؟

بیوگرافی جلال غفاری مدیر شبکه افق

جلال غفاری مانند بسیاری از مسئولان عالی رتبه و نسل جدید کشور از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق است و گفته می شود که مدرک دکترای خود را هم در رشته مدیریت رسانه دانشگاه تهران اخذ کرده است.

او سابق بر این هم ریاست دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع) را بر عهده داشته است.

جلال غفاری مقاله ای تحت عنوان «از همبستگی تا تنهایی در انسان شناسی شهری شبکه های اجتماعی و زندگی شهری»

 

هم در 14 صفحه منتشر کرده که اتفاقاً این مقاله در کنفرانس تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی هم مطرح شد.

غفاری در این مقاله با تمرکز بر روی شبکه اجتماعی فیس بوک و سپس به موضوع تنهایی جمعی پرداخته و به گمان خودش و مدیران این کنفرانس این موضوع را آسیب شناسی کرده است.

یکی از نقد هایی که از طرف اهالی رسانه در آذرماه سال گذشته و پس از تکیه او به صندلی ریاست شبکه افق به او وارد دانسته می شد نداشتن تجربه کارهای اجرایی غفاری بود. عبارتی که به نظر می رسد در سازمان و صداوسیما کسی کمترین اهمیتی برای آن قائل نیست و اهمیت برگزیده ها برای نشست بر روی صندلی ریاست محاسن دیگری است که فقط متولیان امر از آن آگاه هستند.

یک نمونه آن علی فروغی است که پس از نشستن بر روی صندلی ریاست یکی از پربیننده ترین شبکه های صداوسیما با لجبازی های کودکانه نه تنها یکی از پربیننده ترین برنامه تاریخ صداوسیما را تعطیل کرد بلکه باعث شد تا رسانه ملی بسیاری از بینندگان خودش را از دست بدهد و در کنار آن یکی از بهترین مجریان ورزشی کشور هم به خارج از کشور کوچ نماید.

با توجه به روند مدیریت سازمان صداوسیما و بی اهمیت بودن خواست و نظر مردم برای مدیران آن به نظر می رسد طی چند سال آینده فقط مدیران این رسانه ملی خودشان باید برنامه های تولیدی شان را به تماشا بنشینند و تنها واکنش های تند مردم در شبکه های مجازی را به حساب میزان بالای بینندگان خودشان بگذارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • شکوفه

    الان شما خیلی شبکه افق می بینید که رئیس اونم براتون مهم باشه که چه کسیه؟

ارسال نظر