کد خبر: 44698
A

کارگردان تلویزیون خطاب به صداوسیما: موقع سانسور و تحمیل سکانس، همه مدیران هستید، موقع پول دادن درمی روید

در روزهای آغازین کار دائم به ما سرمیزدین.اکنون که عوامل کارم برای اجاره عقب افتاده منزلشان از ترس رودررویی با صاحبخانه کفش‌هایشان را جلوی درب حیاط درآورده و با پای برهنه وارد منزلشان میشوند کجایید.؟ مدیران محترم آیا حقوق شماهم عقب می افتد.؟ آیا شده برای امرار معاشتان از همکار مدیرتان دویست هزارتومان دستی بگیرید.

کارگردان تلویزیون خطاب به صداوسیما: موقع سانسور و تحمیل سکانس، همه مدیران هستید، موقع پول دادن درمی روید

منوچهر هادی، کارگردان سریال "پاهای بی قرار" به بی‌توجهی مدیران تلویزیون به این سریال و مشکلات مالی پدید آمده برای عوامل تولید اعتراض کرد.

به گزارش دیده بان ایران؛ این کارگردان که فیلم‌های پرفروشی همچون "من سالوادر نیستم" و "آینه بغل" را ساخته، با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

باتمام وجود و با علاقه شدید صرفا برای دل مردم به تلویزیون برگشتم. خانه خودم. کاری درخور و قصه ای بی نظیر به قلم دوستانم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان. بازیگرانی که با دقت و معیار توانایی و ترجیحا نزدیک بودن به نقش انتخاب کردم و برای حضورشان در تلویزیون از اعتبارم استفاده کردم. عوامل پشت دوربین که همگی چندمین همکاری جذاب و مشترکمان را باهم تجربه میکنیم.

تهیه کننده محترم که با آبرو و اعتبار شخصی کار را به روزهای پایانی نزدیک کرد. ولی بجای مدیران سازمان من و تهیه کننده باید شرمنده عوامل باشیم که به دلیل بی پولی سازمان سخت ترین روزهای زندگیمان را در این پروژه بگذرانیم. مدیران محترم کجایید که برای صبحانه و کرایه ماشین و جزئی ترین هزینه ها پول و آهی در بساط نداریم ولی برای سانسور و تحمیل سکانسهای شعاری و پیام‌های اخلاقی مورد نظرتان همگی حضور دارین.

در روزهای آغازین کار دائم به ما سرمیزدین.اکنون که عوامل کارم برای اجاره عقب افتاده منزلشان از ترس رودررویی با صاحبخانه کفش‌هایشان را جلوی درب حیاط درآورده و با پای برهنه وارد منزلشان میشوند کجایید.؟ مدیران محترم آیا حقوق شماهم عقب می افتد.؟ آیا شده برای امرار معاشتان از همکار مدیرتان دویست هزارتومان دستی بگیرید. عوامل ما بخاطر عدم پرداختی های شما به هر دلیل مشغول اینکار ندومتاسفانه، با این وضع پاهای بیقرار آخرین همکاری من با تلویزیون خواهد بود.

خوشحالم در بدترین شرایط مالی سازمان بهترین کار نمایشی خودم را ساختم البته با کمک و غیرت تک تک همکارانم. آری از این بابت خوشحالم که مردم سریالی بی نظیر خواهند دید سریالی که با بی مهری سازمان امابا غیرت و تعصب عوامل برای مردم شریف کشورم ساخته شد.

جناب آقای علی عسگری ریاست محترم سازمان به داد عوامل پشت دوربین در سریال‌ها برسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر