کد خبر: 68404
A

حامد زمانی چه ادوات ممنوعه ای به همراه داشت؟+ جزییات

خبر درگیری حامد زمانی ( هنرمند ارزشی) طی چند ساعت گذشته با اما و اگرهای بسیاری در شبکه های مجازی منتشر شد. تا جایی که ابتدا پلیس موضوع درگیری را رد کرد اما در ادامه خاطر نشان کرد که این خواننده نو ظهور به علت حمل "ادوات ممنوعه" در ابتدا بازداشت و سپس با قرار التزام آزاد شده است.

حامد زمانی چه ادوات ممنوعه ای به همراه داشت؟+ جزییات

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ خبر درگیری حامد زمانی ( هنرمند ارزشی) طی چند ساعت گذشته با اما و اگرهای بسیاری در شبکه های مجازی منتشر شد. 

تا جایی که ابتدا پلیس موضوع درگیری را رد کرد اما در ادامه خاطر نشان کرد که این خواننده نو ظهور به علت حمل "ادوات ممنوعه" در ابتدا بازداشت و سپس با قرار التزام آزاد شده است. 

در پی این اظهار نظر پلیس بسیاری از کاربران در توئیتر ضمن اشاره به این موضوع که بازداشت موقت حامد زمانی و ماجرای درگیری او با مامور نیروی انتظامی حمل مواد مخدر و همچنین داشتن سلاح گرم بوده است آنها همچنین در ادعای خود نوشتند؛ احتمالاً منظور پلیس از ادوات ممنوعه "وافور " است. 

گفتنی است پلیس پیش از این حمل مواد مخدر توسط این خواننده را تکذیب و حمل ادوات ممنوعه را تایید کرده بود. به گفته رئبیس پلیس فرودگاه های ایران به مقام قضایی ارجاع داده شده است. آنگونه که پرسنل نیروی انتظامی فرودگاه مهرآباد می گویند:" مسلماً هیچ چیز جبران کننده توهین های این فرد به سربازان خدوم نیروی انتظامی نخواهد بود آنها وفاداران واقعی به نظام و انقلاب هستند و فیلمبرداری حامد زمانی و همراهانش از نیروهای خدمت گزار نظام در حین انجام وظیفه و توهین به آنان قابل گذشت نیست  " 

هر چند به نظر می رسد سرنوشت این پرونده هم مانند پرونده محمود کریمی ( مداح ) راه به جایی نخواهد برد و در سکوت خبری مختومه اعلام خواهد شد. 

photo_2019-07-29_16-05-12

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر