کد خبر: 100003
A

پروانه معصومی: واکسن ایرانی می‌زنم چون به دانشمندان داخلی اعتماد دارم

پروانه معصومی می‌گوید: اخبار متعددی درباره واکسنهای داخلی و خارجی شنیده‌ام اما ترجیح می‌دهم نمونه ایرانی را مصرف کنم زیرا به دانشمندان داخلی اعتماد کامل دارم و احساس می‌کنم باید از آنها حمایت شده و به آنها اعتماد شود.

پروانه معصومی: واکسن ایرانی می‌زنم چون به دانشمندان داخلی اعتماد دارم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پروانه معصومی بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» رعایت پروتکل‌ها را واجب دانست و گفت: شاید این روزها برخی کمی در رعایت بهداشت و پروتکلها سهل انگاری کنند و یا ماندن در خانه برایشان خسته کننده شده باشد اما باور کنید اگر بهداشت و پروتکلها را رعایت کنیم نوروز باشکوهی در کنار خانواده در انتظارمان است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: من نزدیک به یکسال در خانه مانده ام و دو ماه دیگر هم به این خانه نشینی ادامه می‌دهم تا به امید خدا سال آینده با سریال «حضرت موسی (ع)» بار دیگر بازیگری را تجربه کنم. 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: هنوز برای زدن واکسن اقدام نکرده ام اما به محض اینکه این واکسن به صورت فراگیر پخش شود بدون شک آن را مصرف می کنم زیرا دوست دارم تا با خیال راحت و بدون اینکه برای کسی خطری داشته باشم در خیابانها قدم بزنم. 

وی در همین رابطه افزود: شخصا اخبار متعددی درباره واکسنهای داخلی و خارجی شنیده ام اما ترجیح می‌دهم نمونه ایرانی را مصرف کنم زیرا به دانشمندان داخلی اعتماد کامل دارم و احساس می‌کنم باید از آنها حمایت شده و به آنها اعتماد شود. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر