کد خبر: 100041
A

مدیران باید پاسخگوی «مزرعه‌های سرخ» چینی ها در ایران باشند

روزنامه جمهوری اسلامی، در سرمقاله خود با عنوان «مزرعه‌های سرخ» نوشت: مدیریت کلان اجرائی کشور باید به این سوال اساسی پاسخ بدهد که چرا چینی‌ها در چند نقطه کشور با استفاده از برق ارزان این ملت موجب خاموشی خانه‌های مردم و وارد شدن خسارت همه‌جانبه‌ جانی و مالی به آنها شده‌اند.

مدیران باید پاسخگوی «مزرعه‌های سرخ» چینی ها در ایران باشند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی، در سرمقاله خود با عنوان «مزرعه‌های سرخ» نوشت: مدیریت کلان اجرائی کشور باید به این سوال اساسی پاسخ بدهد که چرا چینی‌ها در چند نقطه کشور با استفاده از برق ارزان این ملت موجب خاموشی خانه‌های مردم و وارد شدن خسارت همه‌جانبه‌ جانی و مالی به آنها شده‌اند.

این روزنامه تاکید کرد که «انتشار اسناد و اطلاعات مربوط به مصرف فوق‌العاده برق در مزرعه‌های استخراج بیت‌‌کوین، کم‌ترین ابهامی در مقصر بودن کسانی که به این مزرعه‌های سرخ و سوزان مجوز فعالیت داده‌اند باقی نگذاشت».

روزنامه جمهوری اسلامی افزود که این وضعیت، اعتماد مردم به مسئولین را می‌سوزاند و این اعتمادسوزی از سوختن اموال ملت در مزارع رمزارزهای چینی‌ها خطرناک‌تر است.تمام مجوزهایی که به خارجی‌ها و داخلی‌ها داده‌اید را باطل کنید، به مردم اطمینان دهید که منافع ملی را بر این مزرعه‌های سرخ ترجیح می‌دهید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر