کد خبر: 100094
A

خباز: نمایندگان مجلس یازدهم ۸ ماه آبروریزی کردند

محمد رضا خباز استاندار سابق سمنان: نمایندگان مجلس کنونی با مشارکت حداقلی انتخاب شدند و آنها در ظرف همین 8 ماه طرح های آبروریزانه ای را مطرح و گرفتاری و مشکلات بزرگی را برای کشور درست کردند.

خباز: نمایندگان مجلس یازدهم ۸ ماه آبروریزی کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا خباز درباره برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان برای سال 1400 گفت: امروز اصلاح طلبان اعلام می کنند با کاندیدای اختصاصی می خواهند وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شوند چون معتقدند «در انتخابات مجلس دهم کلاه سرشان رفت». عده ای از امکانات اصلاح طلبان استفاده کردند ولی به محض آنکه وارد مجلس شدند به تعهدشان پشت پا زدند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رأی آوری نامزد اصلاحات بستگی به مشارکت مردم در انتخابات دارد. با مشارکت حداکثری مردم، شانس کاندیدای اصلاح طلبان برای پیروزی زیاد است اما اگر میزان مشارکت مثل مجلس یازدهم 30 تا 40 درصد باشد، احتمال رأی آوری نامزد اصلاح طلبان بسیار ضعیف خواهد بود.

 

وی افزود: اصلاح می گویند «دیگر وقت، توان و امکانات‌مان را برای نامزد اجاره ای یا شخصیتی که گرایش اصلاح طلبی اش 100 درصد ثابت نشده باشد، به کار نمی بریم چون همان اتفاق می افتد که در مجلس دهم رخ داد. ما یک بنیه ای در کشور داریم بنابراین کاندیدای اختصاصی معرفی می کنیم یا اگر رأی آورد چه بهتر، اگر هم رأی نیاورد ما وظیفه مان را انجام داده ایم.»

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره احتمال عدم اجماع روی یک نامزد در جریان اصلاحات به علت عزم شخصیت های متعدد برای کاندیداتوری، اظهار کرد: اصلاح طلبان حتما به اجماع می رسند چون در رأس جریان اصلاحات آقای خاتمی حضور دارد که نظر او خوشبختانه مورد قبول همه اصلاح طلبان است بنابراین حضور آقای خاتمی باعث می شود که اصلاح طلبان دور هم جمع شوند و به جمع بندی برسند. کما اینکه در سال 92 نیز به توصیه آقای خاتمی، آقای عارف کنار رفت و آقای روحانی پیروز انتخابات شد.

وی درباره شانس رأی آوری کاندیدای اجماعی اصلاح طلبان افزود: رأی آوری او بستگی به مشارکت مردم در انتخابات دارد. با مشارکت حداکثری مردم، شانس کاندیدای اصلاح طلبان برای پیروزی زیاد است اما اگر میزان مشارکت مثل مجلس یازدهم 30 تا 40 درصد باشد، احتمال رأی آوری نامزد اصلاح طلبان بسیار ضعیف خواهد بود.

این فعال اصلاح طلب یادآور شد: نمایندگان مجلس کنونی با مشارکت حداقلی انتخاب شدند و آنها در ظرف همین 8 ماه طرح های آبروریزانه ای را مطرح و گرفتاری و مشکلات بزرگی را برای کشور درست کردند. با این اوصاف اگر مردم از عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم ناراحت و ناراضی بودند و پای صندوق های رأی آمدند، کاندیدای اجماعی اصلاح طلبان رأی می آورد و ما نیز شانه مان را زیر بار مسئولیت می دهیم اما اگر او رأی نیاورد ما تکلیف مان را انجام داده ایم.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر