کد خبر: 100115
A

فعال سیاسی اصولگرا: افراد که نباید خودشان را بُکشند تا رییس جمهور شوند

عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید: دیگر بحث اصولگرا و اصلاح طلب مطرح نیست و موقتا باید روی آن یک خط قرمز کشید چراکه در حال حاضر کشور به نیروی دلسوز و خدمتگزار نیاز دارد.

فعال سیاسی اصولگرا: افراد که نباید خودشان را بُکشند تا رییس جمهور شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: صحبت های زیادی مطرح می شود ریاست جمهوری یا هر مقام دیگر، مقامی برای خدمت است افراد نباید خودشان را بُکشند تا رییس جمهور شوند. افراد در هر مقامی که هستند باید خدمت کنند و تصمیمات سخت بگیرند قانون هم حدودش را مشخص کرده است چراکه هنوز چهره هایی نیامده اند ما نمی توانیم درباره چهره ها صحبت کنیم این دو بزرگواری که نام بردید تاکنون اظهاری نکرده اند که به طور قاطع برای انتخابات ۱۴۰۰ می خواهند بیایند. 

اصولگرایان ضرر تفرقه و اختلاف را دیده ایم به بیانی دیگر اینکه هر گروهی بخواهد برای خودش تصمیم بگیرد ضررش را دیده ایم بنابراین تا با هم متحد نباشیم به پیروزی نخواهیم رسید. ما نه به برادران اصلاح طلب بدبین هستیم نه برای آنها بد می خواهیم برای همه آنها احترام قائلیم اما حالا که سخن از اصولگرایان و جامعه روحانیت است باید گفت اگر اصولگرایان می خواهند موفق باشند فقط همدلی داشته باشند و از تکروی پرهیز کنند چراکه تکروی نتیجه نمی دهد باید همدلی داشت با فرد اصلحی که انتخاب می شود. 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر