کد خبر: 100398
A

استقبال بیش از ۳۰۰ ورزشکار از نخستین دوره مسابقات تیروکمان شرکت ها جام فرابورس ایران+تصاویر

اولین دوره رقابت های تیر و کمان فرابورس ایران در سایت آکادمی تیراندازی با کمان راد برگزار شد.

استقبال بیش از ۳۰۰ ورزشکار از نخستین دوره مسابقات تیروکمان شرکت ها جام فرابورس ایران+تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نخستین دوره رقابت‌های تیروکمان فرابورس ایران (گرامیداشت دهه مبارکه فجر) صبح دوم بهمن ۱۳۹۹ توسط انجمن ورزش شرکت‌های ایران و با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان، فدراسیون ورزش های کارگری، آکادمی تیر و کمان راد و حمایت شرکت فرابورس و کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان در سایت تیراندازی با کمان استادیوم آزادی آغاز شد و بیش از ۳۰۰ ورزشکار دارای کد بورسی در این رقابتها با رعایت پروتکل های بهداشتی طی دو روز و در دو بخش ریکرو و کامپوند بانوان و آقایان به رقابت  پرداختند.

در نخستین روز این مسابقات و در رشته ریکرو رضا شبانی، میلاد وزیری و امین پیر علی به رتبه های اول تا سوم در بخش مردان دست پیدا کردند. در بخش بانوان نیز آیتک جلوسیان، سمانه رمضانپور و سمیرا ساداتی اول تا سوم شدند. 

در بخش کامپوند زنان، فاطمه روددهقان قهرمان، الهام قدیم‌پور از تهران نایب قهرمان و شیرین ریحانی از خراسان رضوی سوم، شدند.

در بخش کامپوند مردان، رسول امین زاده قهرمان شد و مهدی محمدی از کرمانشاه و کیارش فرزان از تیم فرابورس در جایگاه دوم و سوم ایستادند و محمدصالح پالیزبان از تیم کارگزاری آرمان تدبیر در جایگاه چهارم ایستاد.

در نخستین دوره مسابقات تیروکمان شرکت های ایران جام فرابورس در مجموع  ۱۸ میلیون جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا شد.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر