کد خبر: 100479
A

سلیمی: توهین های دولت برای لاپوشانی ضعف‌هاست

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه طبق قانون حضور کسی که اکنون نیز نظامی است در انتخابات ممنوع است، گفت: به نظر می‌رسد چنین هجمه‌هایی علیه برخی از نامزدهای انتخابات نشان از این دارد که مخالفان پایگاهی در بین مردم ندارند.

سلیمی: توهین های دولت برای لاپوشانی ضعف‌هاست

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی با اشاره به آغاز برخی هجمه‌ها علیه بعضی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اینکه برخی از کاندیداها در گذشته مسئولیت و سمتی در حوزه نظامی داشته‌ و اکنون به هر علتی از آن پست کناره‌گیری کرده‌اند دلیل نمی‌شود که در حال حاضر نتوانند نامزد انتخابات پیش‌رو باشند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارنظر برخی از هم‌حزبی‌های دولت مبنی بر اینکه افرادی با سابقه نظامی نباید در انتخابات حاضر شوند نشان از ترس آن‌ها از حضور برخی افراد دارد، تصریح کرد: با نگاهی کوتاه به کارنامه کاری مسئولان فعلی در دولت دوازدهم مشخص است که شخص روحانی بیشترین سابقه را در حوزه نظامی در بین سایر دولت‌های پیشین داشته است.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون حضور کسی که اکنون نیز نظامی است در انتخابات ممنوع است، افزود: به نظر می‌رسد راه افتادن چنین هجمه‌هایی علیه برخی از نامزدهای انتخابات نشان از این دارد که دولت پایگاهی در بین مردم نداشته از این رو دست به چنین تخریب‌هایی می‌زند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت امروزه به دنبال آشفته‌سازی افکار مردم است، گفت: اظهارنظرهایی اخیر شخص رئیس‌جمهور به خوبی نمایانگر اهداف وی در جهت همین آشفته‌سازی است.

سلیمی با تاکید بر اینکه دولت کارنامه خوبی نداشته و با چنین اقداماتی سعی در ایجاد انحراف در اذهان عمومی دارد، افزود: مسئله‌‌سازی‌های پی‌درپی دولت برای خریدن زمان جهت اتمام دوره است.

وی با بیان اینکه دولت در این ماه‌های اخیر با توهین، برجسته‌سازی مسائل دسته چندم و اقداماتی از این دست در تلاش برای لاپوشانی ضعف‌هاست، گفت: متاسفانه دولت نشان داد در توجه به هم‌حزبی‌های خود و بی‌توجهی به مردم تبحر دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید بداند عملکرد اخیری که از خود نشان می‌دهد دامن خود آن‌ها را خواهد گرفت.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر