کد خبر: 100497
A

حجت السلام غضنفرآبادی: توهین نمایندگان به رئیس جمهور را بررسی نکرده ایم

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این سوال که احساس نمی کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت: خیر شما خبرنگاران سراغی نمی گیرید؛ هیات نظات کم کار نیست.

حجت السلام غضنفرآبادی:  توهین نمایندگان به رئیس جمهور را بررسی نکرده ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ «موسی غضنفرآبادی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با شکایت دولت از برخی نمایندگان" گفت: شکایت برخی نمایندگان از سایر نمایندگان، مورد بررسی قرار گرفته و اعلام رضایت برخی هم مطرح شده است. شکایت برخی اعضای دولت از نمایندگان منجر به سازش شده و عده ای هم در راستای ایفای نمایندگی شناخته شده است. 

او درمورد شکایت برخی نمایندگان آذربایجان شرقی از احمدی بیغش گفت: هنوز به این موضوع رسیدگی نشده است. 

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که اکنون کدام شکایت ها در هیات نظارت در دست بررسی است، مطرح کرد: پرونده شکایت ها در همان روز به دستمان می رسد و آماری از پرونده ها ندارم. 

سخنگوی هیات نظارت در مورد توهین برخی نمایندگان به رئیس جمهور و بررسی این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این را بررسی نکردیم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا علت خاصی دارد؟ اظهار کرد: خیر وقت نشده است. 

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که احساس نمی کنید هیات نظارت در سکوت خبری به سر می برد و مانند مجلس قبل فعال نیست، گفت:  خیر شما خبرنگاران سراغی نمی گیرید؛ هیات نظات  کم کار نیست. 

او در مورد طرح شفافیت آرا نمایندگان گفت: طی هفته های آتی به صحن می آید و با لحاظ تغییراتی، نمایندگان حتما به آن رای می‌دهند.  

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر