کد خبر: 100546
A

دم خروس نماینده سبزوار بیرون زد/ دروغ پردازی های علی اصغر عنابستانی به سبک احمدی نژاد

آیا نیروی انتظامی نباید علاوه بر حمایت قاطع از سرباز وظیفه شناس خود پیگیر اظهارات کذب نماینده مجلس باشد که به نظر می رسد که اگر این فیلم منتشر نمی شد در پی تادیب بی سروصدای سرباز بود تا دیگر مزاحم عبور غیرقانونی اش از خط ویژه نباشد؟

دم خروس نماینده سبزوار بیرون زد/ دروغ پردازی های علی اصغر عنابستانی به سبک احمدی نژاد

به گزارش دیده بان ایران؛ افشای ماجرای سیلی زدن نماینده مجلس انقلابی یازدهم به صورت عماد اکبری، سرباز وظیفه پلیس راهور طی روزهای گذشته به یکی از موضوعات داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

این روایت سرباز راهنمایی و رانندگی از این ماجراست: "عابد اکبری هستم. سر دروازه‌دولت شیفتم. این راننده ماشین اومده بدون مجوز تردد خط ویژه به من گفته ل...‌ی منم جوابشو دادم بهش گفتم بچه‌خوشگل. خود نماینده مجلس پیاده شده زده تو گوش من. هم شاهد داریم، هم دوربین هست."

و این هم روایت ماجرا توسط علی اصغر عنابستانی در گفت وگو با صداسیما: "سرباز مذکور به راننده خودروی ما توهین کرد، بعد از این توهین؛ آن‌ها از پشت و جلو راه را به روی ما بستند و این باعث شد تا شلوغ شده و با حضور جمعیت، التهاب ایجاد شود. ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می‌شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد. در حال پیگیری موضوع از طریق سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هستیم."

هر چند تا اینجای کار هم به نظر می رسد که یک جای روایت نماینده مجلس می لنگد اما با مظلوم نمایی امروز عنابستانی که در بیانیه اش نقل کرده است معلوم می شود که او طی دو روز گذشته که این فیلم منتشر شده است بارها سناریوهای مختلفی را در ذهن خودش به تصویر کشیده تا این ماجرا را جمع کند.

نماینده سبزوار که پیشتر به صداوسیما گفته بود حتی از خودروی دناپلاس خودش پایین نیامده که بخواهد به صورت عماد اکبری سیلی بزند در بیانیه ای که امروز منتشر کرده آورده است: "من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!

دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند!

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم‌." (اینجا)

روایت ی عجیب به سبک فیلم های هندی که به نظر می رسد نماینده مجلس انقلابی علاقه شدیدی به دیدن آن دارد.

اما نکته حائز اهمیت ماجرا در این بیانیه این است که نماینده سبزوار در بخشی از آن می نویسد: "با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد."

این در حالی است که فرمانده ناجا روز گذشته در واکنش به این اتفاق به رسانه ها گفت: "خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد و ما قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می‌کنیم."

با این اوصاف آیا نیروی انتظامی نباید علاوه بر حمایت قاطع از سرباز وظیفه شناس خود پیگیر اظهارات کذب نماینده مجلس باشد که به نظر می رسد که اگر این فیلم منتشر نمی شد در پی تادیب بی سروصدای سرباز بود تا دیگر مزاحم عبور غیرقانونی اش از خط ویژه نباشد؟

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر