کد خبر: 100656
A

زهرا نژادبهرام: تهرانی‌ها آرزوهای خود را در "سامانه تهران" من ثبت کنند

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به امکان ثبت آرزو‌های تهرانی‌ها در سایت «تهران من» گفت: آرزویی که تحقق آن بیشترین درخواست را داشته باشد جزو برنامه‌های مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

زهرا نژادبهرام: تهرانی‌ها آرزوهای خود را در "سامانه تهران" من ثبت کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به امکان ثبت آرزوهای تهرانی‌ها در سایت «تهران من» گفت: آرزویی که تحقق آن بیشترین درخواست را داشته باشد جزو برنامه‌های مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره موضوع کمپین آروزها در پایتخت اظهار داشت: شهروندان تهرانی می‌توانند آرزوهای خود را از طریق سامانه «تهران من» ثبت کنند و از این طریق در توسعه محلات و شهر خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: کمپین آرزوها پویشی با هدف اعتمادسازی میان شهروندان و مدیریت شهری است که علاوه بر توسعه محلات بر مبنای نظر شهروندان آموزش شهروندی را نیز به همراه خواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:‌ تا کنون مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری بسیار محدود بوده و این کمپین فرصتی را فراهم می‌کند که ظرفیت‌های تهران را بر اساس نظر شهروندان ارتقاء دهد.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: آرزویی که در فضای مجازی و در سایت تهران من بیشترین درخواست یا لایک را داشته باشد مدیریت شهری به دنبال تحقق آن می‌رود و از شهروندان خواستاریم که در انجام این کمپین مشارکت داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر