کد خبر: 100741
A

ناصر ایمانی: برخی از مسئولین با افراد «غیبگو» در ارتباط هستند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: افراد متمول تحت عنوان پرداخت وجوهات به آقایون مراجع و یا علما مراجعه می کنند و آنها را به خاطر عدم اطلاع دقیق از مسائل اقتصادی و مسائل کلی جامعه تحت تأثیر قرار می دهند که البته این مشکل در گذشته و قدیم الایام هم وجود داشته و موضوع جدیدی نیست.

ناصر ایمانی: برخی از مسئولین با افراد «غیبگو» در ارتباط هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به صحبت های احمد توکلی مبنی بر ارتباط برخی از مسئولین با رمال‌ها و جن‌گیرها، گفت: واقعیت این است که هم در دولت قبل و هم در این دولت ما مواردی را شاهد بودیم که برخی از مسئولین در سطوح مختلف با افرادی که از غیب  و آینده سخن می‌گویند در ارتباط بوده‌اند. حالا اینکه چقدر این حرفها در تفهیمات آنها برای اداره کشور، موثر بوده است، نمی دانیم ولی به هر حال این ارتباط هم خودش محل بحث دارد.

وی ادامه داد: نکته دیگری که آقای دکتر توکلی مطرح کرده بودند این است که افراد متمول تحت عنوان پرداخت وجوهات به آقایون مراجع و یا علما مراجعه می کنند و آنها را به خاطر عدم اطلاع دقیق از مسائل اقتصادی و مسائل کلی جامعه تحت تأثیر قرار می دهند که البته این مشکل در گذشته و قدیم الایام هم وجود داشته و موضوع جدیدی نیست. این نکته ای است که آقایان و بزرگان و مراجع و مجتهدین باید خیلی دقت کنند.

 

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر