کد خبر: 100998
A
دیده بان ایران؛

قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰ با جبهه پایداری پیمان همکاری بست

یامین‌پور از چهره‌های‌ نزدیک و تاثیرگذار رسانه‌ای جبهه پایداری، جریان تندروی اصولگرا، شناخته می‌شود.

قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰ با جبهه پایداری پیمان همکاری بست

به گزارش دیده بان ایران؛ شب گذشته محمد باقر قالیباف رییس مجلس یک مشاور برای خود انتخاب کرد که از چهره‌های جنجالی رسانه‌ای بوده است؛ او در حکمی یامین‌پور را به عنوان مشاور رئیس مجلس و دبیر کارگروه تحول فرهنگی منصوب کرده است.

یامین‌پور از چهره‌های‌ نزدیک و تاثیرگذار رسانه‌ای جبهه پایداری، جریان تندروی اصولگرا، شناخته می‌شود.

یامین‌پور که مجری برخی برنامه‌های شبکه افق صدا و سیما بود، بعد از کنار گذاشته شدن توسط صدا و سیما، به انتقادات گسترده علیه مدیریت این سازمان پرداخت و در توییتی علی‌عسگری رییس صدا و سیما را «بی‌کفایت‌ترین رییس تاریخ تلویزیون» توصیف کرد. 

این در حالی است که صدا و سیما هم از یامین‌پور به دادسرای رسانه شکایت کرده و فعلا این دو درگیر شکایت و شکایت‌کشی هستند. 

گفتنی است پیشتر و در جریان بستن لیست انتخابات مجلس یازدهم یک فعال سیاسی اصولگرا نزدیک به جبهه پایداری در توییترش نوشته بود: "یامین پور علیرغم اینکه نفر دوم جوانان شده بود، بخاطر تنگ کردن جای سهمیه های آقای قالیباف و دیگر احزاب، وارد لیست نشد."

به  گزارش دیده بان ایران؛ با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات محمدباقر قالیباف در اقدامی حساب شده علی رجبی از فعالان رسانه ای نزدیک به زاکانی و جبهه پایداری را به عنوان «رئیس اداره اخبار» مجلس معرفی کرد و ساعتی بعد یامین پور دیگر چهره جنجالی و رسانه ای جبهه پایداری را به عنوان « دبیر کارگروه تحول فرهنگی» معرفی نمود . اقدامی که بیش از هر چیز انتخاباتی به نظر می رسد...

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر