کد خبر: 101040
A

نماینده رییس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی «مهری صفری» مشاور امور بانوان وزارت راه را با حفظ سمت به عنوان نماینده ویژه خود و رییس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین منصوب کرد.

نماینده رییس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین منصوب شد

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در  این حکم آورده است: با توجه به تصویب نامه شماره ۱۱۸۱۳۶ / ت ۵۸۳۴۱ ه‌ مورخ ۱۶ دی ۹۹ هیات وزیران (بند ۱) نظر به تعهد و تخصص در امور حقوقی، سرکار عالی را به عنوان نماینده ویژه وزیر و رییس ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین منصوب می‌کنم تا با به‌کارگیری همه امکانات مجموعه وزارت متبوع و همکاری با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پیگیری اجرای تصویب نامه فوق‌الذکر اقدام و نتیجه را به صورت هفتگی و ماهانه ارایه کنید.

به گزارش ایرنا، طبق مصوبه هیات دولت مورخ ۱۰ دی‌ماه، وزارت راه و شهرسازی موظف شده‌ است تا با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط ترتیب پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار یا معادل یورویی آن به خانواده‌ها و بازماندگان هریک از جانباختگان را در اسرع وقت فراهم و مبالغ را براساس مستندات به ذی‌نفعان پرداخت کند. همچنین در مصوبه پیشنهادی آمده است که این جبران مانع از پیگیری جنبه کیفری موضوع در مرجع قضایی صلاحیت‌دار نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر