کد خبر: 101083
A
استراتژی دبیر مجمع با تز «یک کابینه» و «یک رییس دولت»؛

محسن رضایی: نامزدهای نظامی انتخابات ریاست جمهوری از من حرف شنوی ندارند

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود با کنایه به رفتار انتخاباتی محسن رضایی و حسین دهقان نوشته است که در نظرسنجی‌ها یکی از این دو نفر 1/3 درصد و دیگری سه دهم درصد رأی دارند.

محسن رضایی: نامزدهای نظامی انتخابات ریاست جمهوری از من حرف شنوی ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال آغاز فعالیت های انتخاباتی برخی سرداران نظامی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، سردار محسن رضایی اخیراً با تنی چند از فعلان سیاسی به گفت وگو نشسته است که در این دیدار به محسن رضایی پیشنهاد داده شده است که یا نظر سایر رقبای نظامی اش را برای انصراف از رقابت با او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 جلب کند و یا اینکه با تز «یک کابینه» و «یک رییس دولت» به آنها وعده بکار گیری در کابینه اش را بدهد.

طبق شنیده های دیده بان ایران از این دیدار سردار محسن رضایی ضمن استقبال از این پیشنهاد گفته است که "بعید به نظر می رسد گزینه های نظامی موجود که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده اند به حرف بنده گوش بدهند و اساساً جمع‌کردن این افراد زیر یک چتر، کار هر کسی نیست و بزرگانی مانند مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی را می‌طلبد و کسی از من حرف‌شنوی ندارد."

گفتنی است سردار حسین دهقان، سردار سعید محمد، سردار رستم قاسمی، سردار محمدباقر قالیباف، سردار عزت الله ضرغامی از جمله نظامی هایی هستند که تاکنون نسبت به حضور در انتخابات ابراز تمایل کرده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ به منظور حضور در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد تا از نزدیک به مردم شهرهای یاسوج، دهدشت و لیکک، بازدید داشته باشد.

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود با کنایه به رفتار انتخاباتی محسن رضایی و حسین دهقان نوشته است که  در نظرسنجی‌ها یکی از این دو نفر 1/3 درصد و دیگری سه دهم درصد رأی دارند.

 

منبع: دیده بان ایران:

 

 

 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر