کد خبر: 101154
A

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

سه کلیک از کجا اومده!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا مشهد

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد در سایت سه کلیک بهتون بگیم تا در سفر به مشهد از این نکات استفاده کنید...

ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد در سایت سه کلیک

مشهد چگونه شهری است؟

کلان شهر مشهد با مساحتی حدود 328 کیلومتر مربع دومین شهر پهناور ایران محسوب می‌شود. شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) پایتخت معنوی ایران نیز به حساب می‌آید. هر ساله هزاران گردشگر برای زیارت و تفریح به این شهر بزرگ سفر می‌کنند. به همین دلیل بلیط هواپیما مشهد، از پر فروش‌ترین بلیط‌های هواپیما در پروازهای داخلی ایران به شمار می‌رود؛ تا جایی که در ایام خاصی مانند تعطیلات عید نورو، ولادت یا شهادت امام رضا(ع) ، تاسوعا و عاشورا و... بلیط هواپیمای مشهد نایاب شده و یا با قیمتی بسیار بالا و باور نکردنی به فروش می‌رسد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به مشهد در چنین ایامی را دارید از هفته‌ها قبل از این تاریخ بلیط خود را خریداری کنید تا دچار افزایش قیمت بلیط در رو‌زهای آخر پیش از سفر خود نشوید.

آب و هوای شهر مشهد

شهر مشهد در ناحیه‌ای کوهستانی قرار گرفته است. به همین دلیل زمستان‌های بسیار سردی دارد. همچنین تابستان‌های این شهر نیز داغ و سوزان است. بهترین زمان سفر به این شهر از نظر آب و هوایی ماه‌های بهار و پائیز هستند. جالب است که ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد را نیز می‌توانید در طی همین ماه‌ها ( به جز تعطیلات نوروز و ایام مناسبتی خاص) خریداری کنید.

برخی از نقاط دیدنی مشهد

درست است که اکثر ما مشهد را شهری زیارتی می‌دانیم و برای زیارت حرم امام رضا(ع) به این کلان شهر سفر می‌کنیم اما نباید فراموش کنیم که مشهد از قدیمی‌ترین شهر‌های ایران نیز به حساب می‌آید. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به آرامگاه نادرشاه، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه و ییلاقات شاندیز، طرقبه، زشک، پارک جنگلی وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد، آبشار ارتکند و... اشاره نمود که در سفر به این شهر زیبا نباید بازدید از آن‌ها را نیز از دست داد.

سوغات مشهد

از مهم‌ترین سوغاتی‌های مشهدالرضا می‌توان به زعفران، زرشک، نبات، هل، خشکبار، ادویه، قالی و نمد، انگشتر فیروزه و عقیق، محصولات چرمی و دیگ‌های سنگی اشاره نمود. فراموش نکنید بهترین فیروزه ایران از معادن نیشابور در نزدیکی شهر مشهد استخراج می‌شود و مزارع زعفران خراسان نیز از شهرتی جهانی برخوردارند.

فرودگاه مشهد

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در دوران سلطنت پهلوی دوم، با مساحت تقریبی 500 هکتار در جنوب شرقی شهر مشهد ساخته شد. در حال حاضر این فرودگاه را می‌توان دومین فرودگاه پر رفت و آمد ایران به حساب آورد که روزانه پذیرای بیش از 70 پرواز ورودی می‌باشد. این تعداد در زمان‌های اوج مسافر تا 120 پرواز نیز قابل افزایش است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر نمی‌خواهید در جلسه‌ای تجاری و کاری شرکت کنید یا در همایش یا سمینار خاصی حضور داشته باشید و به طور کلی اجباری برای بودن در شهر مشهد در تاریخی خاص ندارید و تنها به قصد زیارت و تفریح راهی سفر مشهد هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم سفر خود را برای فصل بهار و پائیز برنامه ریزی کنید. به طور کلی نیمه دوم فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان به دلیل ارزان‌تر بودن اقامت در هتل، مناسب بودن هوا و ترافیک کم تر برای سفر به شهر مشهد و لذت بردن از تمام جاذبه‌های این شهر ( اعم از زیارتی یا تفریحی) بهترین زمان برای سفر به این شهر می‌باشند. همچنین می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد را از شهر‌های دیگر در همین ماه‎ها خریداری کنید.

از نظر زمان بندی در شبانه روز نیز، بهترین بلیط هواپیما مشهد، بلیطی است که شما را صبح وارد مشهد کرده و در بازگشت آخرین ساعات بعد از ظهر از مشهد خارج کند تا بتوانید از تمام ساعات روز آخر نیز بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که چنین بلیط‌هایی معمولاً قیمت بالاتری دارند و اگر به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد هستید بهتر است بلیط‌های آخر شب یا صبح‌های خیلی زود را انتخاب کنید. از آن جا که در خواست برای این بلیط‌ها کم تر است معمولاً قیمت پائین تری دارند.

بلیط ارزان هواپیما مشهد

حتماً شما نیز می‌دانید که قیمت بلیط هواپیما غیر از ساعت پرواز تحت تأثیر عواملی مانند نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط، نوع بلیط و ... قرار دارد. به همین دلیل در هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد به جای این که از ابتدا به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما مشهد باشید، بلیط‌ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید و در میان آن‌ها ارزان‌ترین بلیطی که با شرایط شما هماهنگ است خریداری کنید.

باز هم تکرار می‌کنیم که همیشه ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد، مناسب‌ترین بلیط هواپیما برای شما نیست. پس حتماً پیش از قطعی کردن خرید خود تمام امکانات و شرایط پرواز را در نظر بگیرید و بعد با توجه به سلیقه، شرایط و بودجه خود، ارزان‌ترین بلیط هواپیما را که با شرایط شما هم خوانی دارد، خریداری کنید.

به عنوان مثال با این که گفته می‌شود بلیط‌های چارتری از بلیط‌های سیستمی ارزان‌تر هستند اما در شرایط خاص مانند تعطیلات یا ایام مناسبتی دیده شده است که قیمت این بلیط‌ها بسیار از بلیط‌های سیستمی بالاتر می‌رود. همچنین اگر در بین همسفران شما کودک زیر 5 سال وجود دارد به این نکته توجه داشته باشید که با خرید بلیط سیستمی هواپیما مشهد کودک زیر 5 سال نیم بها محاسبه می‌شود اما بلیط چارتر چنین امکانی را ندارد و برای کودکان نیز باید بهای کامل بلیط هواپیما مشهد پرداخت شود. همچنین در بلیط‌های چارتر امکان تغییر نام و تاریخ وجود ندارد و نمی‌توانید این بلیط‌ها را کنسل کنید. پس اگر امکان دارد تغییری در زمان سفر یا همراهانتان ایجاد شود بهتر است به جای بلیط چارتر، بلیط سیستمی هواپیما مشهد را خریداری نمائید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد

یکی از معیار‌های مهم در خرید بلیط هواپیما مشهد، شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما هستند. این شرکت‌ها خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند و قیمت‌های مختلفی هم برای بلیط هواپیما های خود تعیین می‌کنند. بیش‌ترین علت این تفاوت‌ها در اختلاف کلاس‌های پروازی می‌باشد که به تفاوت‌های بزرگی در قیمت بلیط هواپیما مشهد منجر می‌شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید بلیط به برند شرکت ارائه دهنده بلیط و کلاس پروازی آن ( اکونومی یا بیزینس) دقت کنید. توجه داشته باشید که شرکت‌های هواپیمایی کوچک‌تر بلیط هواپیما مشهد خود را با قیمت پائین‌تری عرضه می‌کنند.

شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط مشهد

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی که بلیط‌های مشهد خود را از مبدأ تهران عرضه می‌کنند، عبارتند از: ایران ایر، زاگرس، ایران ایرتور، کاسپین، آتا، سپهران، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر، معراج، ساها و آسمان.

برای این که بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد را در زمان درست متناسب با شرایط خود خریداری کنید، به سایت سه کلیک سر بزنید و با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت خود، تنها با سه کلیک مناسب‌ترین بلیط را با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمائید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر