کد خبر: 101198
A

محمود فکری خطاب به محمدحسین میثاقی: خودتان در این برنامه پرچمدار پرسپولیس هستید!

سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر تلاش کرد تا از این باشگاه حمایت کند.

محمود فکری خطاب به محمدحسین میثاقی: خودتان در این برنامه پرچمدار پرسپولیس هستید!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود فکری شب گذشته در حالی به برنامه فوتبال برتر رفت که طی بیانیه رسمی این باشگاه، این برنامه تلویزیونی از سوی اعضای باشگاه از جمله کادرفنی مورد تحریم قرار گرفته بود و قرار نبود هیچ یک از آنها در این برنامه شرکت کنند.

فکری که حضورش در این برنامه با انتقادات فراوان از سوی هواداران استقلال همراه بود در جریان این برنامه با محمدحسین میثاقی هم برای لحظاتی چالش داشت تا به نوعی از تیمش حمایت کند.

سرمربی استقلال خطاب به میثاقی گفت: فقط در این مورد نیست. موارد مختلفی هست که حق باشگاه استقلال تضعیف می‌شود. شما خودتان که پرچم دار پرسپولیس هستید؟ مگر آقای گل محمدی و دوستان دیگر همیشه در برنامه شما هستند؟ ولی شما همیشه حمایت می‌کنید. من حق می‌دهم به هواداران استقلال. من که شخصا برای شما و برنامه شما احترام قائلم ولی استقلال هم میلیون‌ها طرفدار دارد. پرسپولیس شاید بیشتر طرفدار داشته باشد ولی وقتی این دو تیم بازی دارند، حجم زیادی از مردم درگیر بازی های این دو تیم می شوند. در کشورهای دیگر بخش خصوصی دارند ولی در ایران تلویزیون دولتی است. به هر حال هر تیمی جذابیت برنامه را بالا می برد.

میثاقی هم در پاسخ به فکری تلاش داشت تا نشان بدهد برنامه فوتبال برتر به تمامی تیم‌های لیگ برتری به یک چشم نگاه می‌کند؛ «به هر حال ما تمام تلاشمان این است که برای استقلال و بقیه تیم ها این شرایط را فراهم کنیم. شما هم با انرژی مثبت می توانید به هواداران حس خوبی بدهید.»

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر