کد خبر: 101215
A

مالک شریعتی: دلیل رد کلیات بودجه نوبخت بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت 15 روز فرصت دارد که لایحه جدید بدهد، گفت: پیش بینی نمی‌کنم که دولت اصلاحات جدی روی لایحه قبلی انجام دهد و مسیر به سمت 5 ماه منابع و مصارف برای دولت یا بودجه سه‌دوازدهم می‌رود.

مالک شریعتی: دلیل رد کلیات بودجه نوبخت بود

به گزارش دیده بان ایران؛ مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل رد کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ توسط مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل مخالفت با کلیات بودجه، مخالفت نوبخت به عنوان نماینده دولت با اصلاحات انجام شده توسط کمیسیون تلفیق بود و اینکه اعلام کرد ما این اصلاحات را قبول و اجرا نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درمورد اثربخشی و کارآمد بودن این رد کلیات، گفت: دولت بنای اجرا ندارد و اعلام رسمی کرده که ما توان زیر بار رفتن برای اصلاحات مدنظر مجلس را نداریم و تکلیف مجلس خارج از توان ماست. ما از قبل هم می‌دانستیم که دولت خسته، پیر و ناکارآمد است و تلاش خودمان را کردیم که اصلاحاتی به نفع مردم انجام دهیم و دولت اعلام کرده که نمی توانم اجرا کنم.

شریعتی با بیان اینکه دولت 15روز فرصت دارد که لایحه جدید بدهد، گفت: پیش بینی نمی‌کنم که دولت اصلاحات جدی روی لایحه قبلی انجام دهد و مسیر به سمت 5ماه منابع و مصارف برای دولت یا بودجه سه‌دوازدهم می‌رود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر