کد خبر: 10124
A

محرومیت استقلال و تراکتورسازی تایید می شود

استقلال و تراکتورسازی حتما به حکم محرومیت صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد تماشاگران واکنش نشان خواهند داد به خصوص که به آنها اجازه تجدید نظر خواهی داده شده است.


محرومیت استقلال و تراکتورسازی تایید می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در صورت درخواست تجدید نظر خواهی این پرونده هفته آینده از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

 

نقض این رای و یا تعلیق آن از سوی کمیته استیناف کمی دور از انتظار است به این دلیل که کمیته استیناف پیش تر هم آرای صادره در این باره را تایید کرده بود و نشان داده اهل مماشات نیست. 

 

از همه مهمتر کمیته انضباطی در شرایطی رای به محرومیت تماشاگران این دو تیم داده که پیش از صدور این رای بارها به دو باشگاه تذکر داده بود و این تیم ها را به خاطر تخلفات تماشاگرانشان جریمه نقدی کرده بود. در رای صادره علیه تیم تراکتورسازی حتی به هفته های تخلف هم اشاره شده است که کم نیستند!

 

کمیته استیناف حتی از کمیته انضباطی به خاطر برخورد مهربانانه با تخلفات تماشاگران انتقاد هم کرده است و به نظر می رسد این بار هم مهر تایید بر آرای صادره خواهد زد. 

 

اگر به یاد داشته باشید فصل گذشته تیم پرسپولیس در هفته 24 به برگزاری بازی در غیاب تماشاگران محکوم شده بود! با وجود درخواست کانون هواداران باشگاه پرسپولیس مبنی بر بخشش، تعلیق و یا تاخیر در اجرای رای  به منظور برپایی مراسمی به یاد هادی نوروزی فقید – کمیته استیناف دستور به اجرای رای داد. 

 

گفتنی است اولین دیدار خانگی استقلال تهران در برابر استقلال خوزستان خواهد بود که این بازی در هفته هفدهم برگزار می شود. تراکتورسازی هم در همین هفته با تیم صنعت نفت آبادان رویارو خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر