کد خبر: 101263
A

سلیمی: حق با واعظی است، بیشتر پُست ها در دولت روحانی دست اصلاح طلبان بود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: امروز که اصلاح طلبان برای جدا کردن حساب خود از روحانی مسابقه گذاشته اند بیشتر مسئولیت های مهم در دولت در اختیارشان بوده است، اما چه عملکردی داشته‌اند؟

سلیمی: حق با واعظی است، بیشتر پُست ها در دولت روحانی دست اصلاح طلبان بود

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به آن دسته از اصلاح‌طلبان که می‌گویند جریان انقلابی به دنبال مشارکت حداقلی برای پیروزی در انتخابات 1400 است، اظهار داشت: طرح این مسائل برای توجیه شکست است چرا که آنان می دانند در انتخابات 1400 مردم اقبالی به سوی آنان نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی دنبال مشارکت حداکثری هستند، یادآور شد: ما در سال های 84 و 88 شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم پس چرا کاندیدای مورد نظر اصلاح طلبان برنده نشد؟ در سال 92 و 96 چون می دانستند کاندیدای اصلاح طلبان رای نمی آورد عارف را در92  و جهانگیری را در 96 کنار زدند و به دنبال نامزد اجاره ای رفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: کاندیدای برجسته اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مجلس در تهران حدود 60 الی 70 هزار رای آورد؛ سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان پس کجا بودند؟

سلیمی تاکید کرد: امروز که اصلاح طلبان برای جدا کردن حساب خود از روحانی مسابقه گذاشته اند، مردم به خوبی می دانند که آنها در روی کار آمدن این دولت چقدر نقش و چه مسئولیت هایی داشتند؛ آقای واعظی درست می گوید که بیشتر وزارتخانه ها، معاونت های وزراتخانه ها، مدیریت های کل و استانداری ها دست اصلاح بوده است، اما چه عملکردی داشته‌اند؟

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر