کد خبر: 101297
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری فارس «عکس جنجالی اش» از نشست خبری طالبان را حذف کرد

محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف توسط طالبان به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس «عکس جنجالی اش» از نشست خبری طالبان را حذف کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس عکس جنجالی خود از نشست خبری هیات طالبان با خبرگزاری های فارس، تسنیم و مهر را از خروجی خود حذف کرد. در این نشست رسانه های غیر اصولگرا دعوت نشده بودند.

گفتنی است در این نشست خبری، سهیل شاهین، عبدالحق وثیق و ملا خیرالله خیرخواه اعضای تیم مذاکره کننده طالبان حضور داشتند. طالبان در این نشست اعلام کردند که نقشی در به شهادت رساندن کارمندان سفارت ایران در مزارشریف نداشتند.

محمود صارمی  مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان بود که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف توسط طالبان به شهادت رسید. 

در آخرین پیامی که از سوی این خبرنگار به ایران مخابره شد آمده است: " «مزار شریف سقوط کرد. هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷، اینجا محل کنسولگری ایران در مزار شریف است، من محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هستم، گروه طالبان چند ساعت پیش وارد مزار شریف شدند. خبر فوری، فوری. مزار شریف به دست طالبان سقوط کرد، عده‌ای از افراد طالبان در محوطه کنسولگری دیده می‌شوند به من بگویید که چه وظیفه‌ای ...»

منبع: دیده بان ایران

 

photo_2021-02-02_18-38-08

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر