کد خبر: 101312
A
دیده بان ایران:

مجتبی ذالنوری پس از تکذیب؛ صاحب شرکت بودنش را تایید کرد/ صورت‌های مالی این شرکت موجود است

مجتبی ذالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم که پیشتر با رد انتسابش به شرکت ایده پژوهان پارسا، این ادعاها را رد کرد و گفته بود: نه شرکتی راه افتاده و نه فعالیتی انجام گرفته بود

مجتبی ذالنوری پس از تکذیب؛ صاحب شرکت بودنش را تایید کرد/ صورت‌های مالی این شرکت موجود است

به گزارش دیده بان ایران؛ مجتبی ذالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم که پیشتر با رد انتسابش به شرکت ایده پژوهان پارسا، این ادعاها را رد کرد و گفته بود: نه شرکتی راه افتاده و نه فعالیتی انجام گرفته بود. روز گذشته در  دیدار جمعی  از مدیران رسانه و فعالان فرهنگی استان قم اظهار داشت: گفته شد که ذوالنور صاحب شرکت است شخصی که این خبر را منتشر کرد چرا کارکردهای شرکت و فعال بودن آن اشاره نکرده چون شرکت صورت‌های مالی دارد ولی هیچ موردی ذکر نشد ولی متأسفانه تخریب صورت می‌گیرد و برخی از رسانه‌ها بازنشر کرده و این موضوع منصفانه نیست.

 

گفتنی است نماینده مردم قم در ارتباط با شرکت  ایده پژوهان پارسا در کانال تلگرامی اش نوشته بود: سال ۹۳ تعدادی از جوانان حزب اللهی با اینجانب جلسه‌ای گذاشتند و اعلام کردند که برای اهداف فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، اعانه ای و جهادی و انقلابی (که همه این فعالیت‌ها نیاز به پشتوانه مالی دارد) در صدد هستند متناسب با تحصیلات و توانمندی‌های خود شرکتی تاسیس وایجاد نمایند که از آن رهگذر امکان و پشتوانه مالی فعالیت‌های مفید ذکر شده را فراهم نمایند. استدلال کردند که اگر این شرکت موفق شود و تمکن مادی برای آنان ایجاد شود ممکن است بدلیل فریبندگی دنیا و وسوسه‌های دنیوی، از اهداف مقدس و معنوی پیش گفته غافل و منحرف شوند؛ بنابراین اصرار داشتند که اینجانب راهبری و  هدایت کار را عهده دار شوم.

اظهار و تاکید کردم که نه من برای چنین اموری پول و سرمایه ای دارم، نه فرصتی و تخصصی، و نه تضمینی وجود دارد که بعدا شما به حرف و نظر من عمل کنید و متعهد باشید.گفتند که همه امور را خودشان متکفل می‌شوند و برای تضمین نافذ بودن نقش اینجانب، جایگاه ریاست هیئت مدیره که بالاترین و بیشترین اختیارات را دارد، شما متکفل شوید.

شرکت در تاریخ ۹۳/۱۱/۸ ثبت و در روز نامه رسمی ثبت شد. با تجربه چند ده ساله فعالیتی و مسئولیتی و اعتمادی که بخود داشتم و دارم،  هیچ ابا و حذری از اعلام رسمی این موضوع در روزنامه ها و رسانه ای شدن آن نداشته و ندارم. در آن زمان هیچ عضویتی در هیچ دستگاه و ارگان و سازمانی نداشتم، چون سال ۱۳۹۰ از سپاه باز نشسته شده بودم و هیچ منصب و مسئولیتی هم نداشتم.

شرکت ذکر شده که صرفا  اولین مرحله یعنی ثبت را پشت سر گذاشته، از ابتدا تا کنون (یعنی از سال ۹۳ تا ۹۹) مطلقا هیچ فعالیتی را آغاز نکرده و انجام نداده است.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر