کد خبر: 101346
A

تسلیت صداوسیما برای درگذشت انصاریان دو سال پس از توقیف اجرا و برنامه‌اش!

رییس سازمان صداوسیما بابت درگذشت انصاریان پیام تسلیتی منتشر کرد و از هنرنمایی او در بیش از ۱۷ فیلم و سریال تلویزیونی نوشت.

تسلیت صداوسیما برای درگذشت انصاریان دو سال پس از توقیف اجرا و برنامه‌اش!

به گزارش دیده بان ایران؛ حدود دو سال پیش برنامه اینترنتی زابی‌واکا که ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۸ بر بستر فضای مجازی از شبکه آیو بود با تذکر صداوسیما توقیف شد. گفته می‌شد سازمان صداوسیما ۱۴۰ تذکر به این برنامه داده بود. پذیرش اصول و چارچوب‌ها شرط صداوسیما برای رفع توقیف برنامه و بازگشت انصاریان به اجرا بود. مجید یاسر و علی انصاریان دو مجری این برنامه مخاطبان زیادی برای زابی‌واکا به این تلویزیون اینترنتی آورده بودند.

حالا پس از درگذشت این ستاره مستطیل سبز و جعبه جادو، صداوسیما پیام تسلیتی منتشر کرده است. در بخشی از پیام تسلیت علی عسگری، رییس سازمان صداوسیما آمده است: « کرونا بار دیگر جوان عزیزی را از ما گرفت. درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را به مردم هنردوست، همکاران، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال کشور و خانواده بزرگوار، به‌ویژه عموی گرامی ایشان، خطیب ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت عرض می‌کنم. چهره دوست‌داشتنی علی انصاریان علاوه بر بازی غیرتمندانه در مستطیل سبز فوتبال، با هنرنمایی در بیش از ۱۷ فیلم و سریال تلویزیونی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود...»

حالا دیگر علی انصاریان در میان ما نیست. او پس از چند روز مبارزه با ویروس منحوس کرونا تسلیم شد و این بیماری، جانِ جسمِ واکسن‌نزده‌ی او را گرفت. کاش قبل از آن‌که دست تقدیر، تغییر ایجاد کند، کمی با هم مهربان‌تر بودیم وگرنه پیام تسلیت در فقدان عزیزان هنر نیست.

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر