کد خبر: 10138
A

اعتراض حافظی به عملکرد هیات رئیسه شرای شهر: سه سال است که گزارش عملکرد شهرداری را نمی دهند +عکس

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم ارجاع گزارش‌های عملکرد شهرداری تهران به اعضای شورای شهرگفت: عملکرد هیات رئیسه در این خصوص تعرض به حقوق نمایندگی اعضای شورای شهر تهران است.

اعتراض حافظی به عملکرد هیات رئیسه شرای شهر: سه سال است که گزارش عملکرد شهرداری را نمی دهند +عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ رحمت الله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در بررسی گزارش عملکرد شهرداری در تبصره‌های بودجه سال 95، با اعتراض نسبت به رویه مدیریتی هیات رئیسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: این رویه تعرض به حقوق نمایندگی اعضای شورای شهر است. هیات رئیسه شورای شهر دستانشان را مقابل چشمان اعضا قرار داده‌اند و می‌گویند شما نمایندگان مردم هستید.

وی با بیان اینکه باید پیش از ارائه گزارش عملکرد تبصره‌ها در صحن، متن آن در اختیار اعضای شورای شهر قرار گیرد تا اعضا مطلع شوند، تصریح کرد: سه سال است هیات رئیسه در ارائه این گزارشات همین رویه را در پیش گرفته و اعتراضات اعضا طی سه سال گذشته به جایی نرسیده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری متولی ارائه گزارش عملکرد خود به صحن شورا است تا مسئولیت آن را نیز بپذیرد و از آن دفاع کند، گفت: این وظیفه عضو شورای شهر نیست که گزارش عملکرد شهرداری را ارائه کند. روسای کمیسیون‌ها و اعضای شورای شهر تنها باید نظرشان را نسبت این گزارش اعلام کنند و کمیسیون برنامه و بودجه نیز موظف است موارد عدم عملکرد را بررسی و به صحن گزارش دهد.

حافظی همچنین اعلام کرد: گزارش‌ها باید در اختیار نمایندگان مردم در شورا قرار گیرد و رویه هیات رئیسه طی سنوات گذشته قابل پذیرش نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر