کد خبر: 101385
A

پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران اعلام موجودیت کرد+متن بیانیه

پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران اعلام موجودیت کرد؛ این پویش با رویکرد تقویت تولید ملی و حمایت از متخصصان و کارآفرینان کشور آغاز به کار رسمی خود را اعلام کرد.

پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران اعلام موجودیت کرد+متن بیانیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پویش جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران اعلام موجودیت کرد؛ این پویش با رویکرد تقویت تولید ملی و حمایت از متخصصان و کارآفرینان کشور آغاز به کار رسمی خود را اعلام کرد. 

در بیانیه آغاز به کار این پویش آمده است؛ «جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران؛ یک پویش مردم نهاد، تخصص محور و البته داوطلبانه است که توسط تعدادی از انجمنها و اتحادیه های فعال در حوزههای ساختمانی، صنعتی، خدماتی و شهری شکل گرفته که سعی می کند دغدغه ها و مسائل و مشکلات صنفی، صنعتی و تخصصی؛ تولید کنندگان و کارآفرینان را از طریق برقراری ارتباط با مدیران، نمایندگان مجلس، شورای شهر و مسئولان دولتی با توجه به رویکرد مطالبه گری و ارائه مشاوره پیگیری نماید» 

متن بیانیه را در ذیل بخوانید: 

 

«جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران؛ یک پویش مردم نهاد، تخصص محور و البته داوطلبانه است که توسط تعدادی از انجمنها و اتحادیه های فعال در حوزه های ساختمانی، صنعتی، خدماتی و شهری شکل گرفته که سعی می کند دغدغه ها و مسائل و مشکلات صنفی، صنعتی و تخصصی؛ تولید کنندگان و کارآفرینان را از طریق برقراری ارتباط با مدیران، نمایندگان مجلس، شورای شهر و مسئولان دولتی با توجه به رویکرد مطالبه گری و ارائه مشاوره پیگیری نماید. 

بدون شک خواسته اصلی "شفافیت" در همه حوزه‌های مهندسی صنعتی اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی است تا از رشد سو مدیریت، گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه‌های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود. پاسخگو بودن قوه مجریه و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر شزایط کنونی این مرز و بوم است. توجه به زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول این سرزمین قرار گیرد.

پویش جمعیت متخصصین و تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران ضمن دعوت از کلیه متخصصین و صنعتگران به حمایت همه جانبه از اشخاص و مدیران و متخصصین برخاسته و یا دغدغه مند حوزه‌های ساختمان، کشاورزی، صنعتی و صنفی، از کلیه کارآفرینان و مدیران متخصص  که نسبت به معضلات و مشکلات حوزه ساختمان، کشاورزی، تولید و صنعت، دغدغه‌ مند هستند در جهت تعامل و هم افزایی در قالب برگزاری نشست‌های تخصصی-مردمی دعوت به همکاری می‌نماید. برنامه‌های این پویش مردمی با توجه به موضوعات و اولویت های ذکر شده متعاقبا اعلام می‌شود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر